Halsbetændelse... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har bare ikke sovet i nat, fordi min hals er spasset helt ud. mine mandler er hævet op, så jeg dårligt kan trække vejret SÅK...

Og det er bare truntepigens fødselsdag i morgen.

Så jeg har været itl lægen her til formiddag og fået PENCILIN og fået dobbelt dosis til at starte op på, så vi kan kickstarte den... Jeg SKAL være rask i morgen, sagde jeg til lægen...

Men det kunne han desværre ikke love mig. Dog har jeg det nok lidt bedre end nu, når jeg når at få pencilin i et døgn inden...

Av av av...

Så nu ligger jeg her, med forkølelseste, panodil, ipren og pencilin og tv... SÅK...

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

tumle81

God bedring søde...
Håber du har det bedre i dag og kan fejre Iduns fødselsdag på en helt fantastisk måde :-)
Knus Kathrina

Anmeld

1. april 2009

Moderator

Pencilin er GULD... (normalt hader jeg pencilin), men jeg kan rent faktisk trække vejret frit idag jeg har stadig ondt, men ipren, panodil og pencilin gør det!!

Jeg skriver om fødselsdagen, når vi har fejret lidt mere af den, vi skal ud af døren om et øjeblik og i børnehaven

Anmeld

1. april 2009

JulieE

God bedring!!! Håber snart du er helt oven på igen!!! Jeg tog en lignende tur i sidste uge og er stadig ikke helt oven på. desværre en virus, så bare ærgeligt.... ingen penicillin til mig. Håber du er helt frisk til at fejre Idun-pigen

KNUS

Anmeld

1. april 2009

Moderator

Jeg har det faktisk helt okay - altså bortset fra ondt i halsen stadig hvide pletter på mandlerne og det - men INGEN feber eller noget, så jeg tager altså på arbejde i morgen

Jeg bliver nødt til lige at binde nogen knuder inden påskeferien

Så det var sku godt jeg lige blev kickstartet på pencilinen igår, så det slog det rimelig hurtigt i skak!!! ... Men jeg er allerede ved at få svamp, så jeg skal lige have skrevet til lægen om nogen piller. Det er simpelthen utroligt at jeg ikke kan spise det shite uden at få svamp 2 sekunder efter MMm.. men BEDRE end at være syg på Iduns fødselsdag ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.