Må jeg se jeres scanningsbillede fra kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Hej piger. Er lige blevet lidt nysgerrig for hvordan de egentlig kan se forskel på drenge og piger ved 2 D kønsscanningerne. Så hvis i har lyst vil jeg meget gerne se billeder fra jeres scanninger hvor de kunne se kønnet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

4kløver

projekt-ønskebarn skriver:

Hej piger. Er lige blevet lidt nysgerrig for hvordan de egentlig kan se forskel på drenge og piger ved 2 D kønsscanningerne. Så hvis i har lyst vil jeg meget gerne se billeder fra jeres scanninger hvor de kunne se kønnet  

HER håber du kan se hvad det er
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2012

Bom

Først i 3D og så i 2 D..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Helt tydeligt, tak. En lille dreng . Synes også at det er meget nemmere på 3 D scanningerne. Du har ikke et fra 2 D vel?  

Anmeld

12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Også helt tydeligt. Så tydelig er mit billede slet ikke selvom scanningsjordmoderen kunne se det efter 10 sek  

Anmeld

12. marts 2012

4kløver

projekt-ønskebarn skriver:

Helt tydeligt, tak. En lille dreng . Synes også at det er meget nemmere på 3 D scanningerne. Du har ikke et fra 2 D vel?  

nej.. vi viste godt det var en dreng men hun synes det var sjovt lige at kigge derned..

Anmeld

12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Det havde vores jordmoder ikke tid/lyst til til vores MD scanning. Er glad for at vi vidste det inden og ikke satsede på den så var jeg godt nok blevet skuffet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.