Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: hov, dobbelt indlæg
hov, dobbelt indlæg
JUBII dobbelt tak til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: JUBII dobbelt tak til mig
ja for søren det ku da være spændende hvis han vandt
Lone Jakobsen skriver: ja for søren det ku da være spændende hvis han vandt
jaa det kunne være vildt fedt
Lone Jakobsen skriver: jeg har meldt min mand til konkurrencen som Holstebro egnens mest passionerede mand. den vandt han, men nu skal han stemmes på for at vinde titlen som Danmarks mest passionerede mand. sku i ha lyst, så gå endelig ind på linket og stem på Dan Frank Jakobsen https://www.facebook.com/SEATDanmark?sk=app_383250121690939
jeg har meldt min mand til konkurrencen som Holstebro egnens mest passionerede mand. den vandt han, men nu skal han stemmes på for at vinde titlen som Danmarks mest passionerede mand.
sku i ha lyst, så gå endelig ind på linket og stem på Dan Frank Jakobsen
https://www.facebook.com/SEATDanmark?sk=app_383250121690939
Stemt
B&J skriver: jaa det kunne være vildt fedt
bare et lille bitte problem..... så skal jeg ud og flyve, og jeg er PANISK højdeskræk meen det løser vi hvis han sku gå hen og vinde
dpb skriver: Stemt
super... tusind tak
har lige opdaget at man skal trykke "synes godt om" siden før ens stemme tæller med
Lone Jakobsen skriver: bare et lille bitte problem..... så skal jeg ud og flyve, og jeg er PANISK højdeskræk meen det løser vi hvis han sku gå hen og vinde
jaaa det er et stort problem men jaaa i løser det helt sikkert
B&J skriver: jaaa det er et stort problem men jaaa i løser det helt sikkert
ja mon ikke.
desværre ligger han kun lige i top 10. men tror det er fordi folk glemmer at trykke "synes godt om" før de stemmer, og så tæller stemmen desværre ikke
Lone Jakobsen skriver: ja mon ikke. desværre ligger han kun lige i top 10. men tror det er fordi folk glemmer at trykke "synes godt om" før de stemmer, og så tæller stemmen desværre ikke
øv øv øv øv... håber i får flere stemmer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128