Ville i ringe til lægevagten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Blirnokaldrigfru

hej piger.. skrev et indlæg igår, om hvordan andre oplevede blærebetændelse.. har idag været ved lægen, som fandt hvide blodlegemer i mit urin, så de ville sende den til dyrkning, for at se om det bare var ingenting, eller blærebetændelse.. nu er det bare sådan, at jeg har haft en del plukkeveer, endda 2-3 stykker nu her, mens jeg bare har slappet af på sofaen? Ville i ringe til lægevagten, eller ville i vente på svar på prøven imorgen tidligt???

er mega bekymret :/ synes det er for tidligt, jeg kan mærke de plukkeveer :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

B&J

jeg ville nok vente til imorgen med mindre dine plukveer fortsætter...

og sender dig en masse krammer

Anmeld

12. marts 2012

Mother-love

Ved ikke hvor langt du er henne. Men plukveer kan du jo godt få selvom dubare ligger og slapper af det fik jeg også. Og jeg ville nok tage den med ro og vente til imorgen med at kontakte lægen og få svar. Men self hvis du er meget bekymret skal du gribe knoglen og ringe til vagtlægen for det er bedre at ringe en gang for meget. Men jeg ville vente hvis det var mig. Da plukveer er meget normalt. Så længe de ikke bliver reelmæssige

Anmeld

12. marts 2012

Humanincubator

Jeg er enig med de andre. Se om det bliver ved.. MEn ja, er du rigtig bekymret, så ring. Det går jo heller ikke, at du går og stresser over det.

Anmeld

12. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Tak for jeres svar.. Vil holde mig på sofaen resten af dagen, og se om ikke det bliver bedre Kan også være jeg bare tænker over dte, fordi jeg opdagede min "første" plukkeve i weekenden, og derfor er lidt ekstra obs ... :/

Kæresten må lave maden så, og forkæle mig lidt når han kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.