I torsdags kom vores lille Kays til verden kl. 10.44. Hun vejede 3360 gram og var 49 cm lang..
Fødslen startede onsdag aften på min terminsdag ved at vandet gik kl. 21.00. Talte med jordmoderen på fødeafdelingen og da jeg havde haft veer dagen igennem, dog ikke kontinuerligt, ville hun gerne at vi kom ind på føregangen..
Jeg var alene hjemme da min mand var i aftenvagt, så fik ham ringet hjem og var ca. 1 time senere på fødegagen..
Jeg var på det tidsounkt 3 cm åben og fik lavet en strimmel af hjerte, puls osv. Jordmoderen mente, at mine veer nu var så kraftige at jeg skulle blive derinde..
Natten igennem tog mine veer til, men det gjorde desværre ikke at jeg udvidede mig mere en 1 cm på ca. 6 timer
Så fik ve-drop ca. kl. 06. mine veer tog til og ca. kl. 09.30 var jeg udvidet 10 cm..
Presseveerne begyndte lige så stille at vise sig.. Fødte lille Kaya efter 9 min med presseveer, så det gik simpelhen så stærkt, dejligt, at der var noget der gik stærkt 
Vi kom hjem fra patienthotellet i går og nyder at være blevet en lille familie 
Krydser finger for jer der endnu ikke har født, håber på det snart sker og at det kommer til at gå rigtig godt..
Anmeld