Navne tråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ciss skriver:

Der er jo så mange fine navn - og det kan være rigtig svært at finde det helt rigtige navn.... God navnejagt og til lykke med den kommende lillesøster.

Ja og man ska jo være enige og alt muligt! Og tænk nu hvis man finder et godt navn også baby slet ik ligner... Det er svært! 

Jagten fortsætter! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hopper med på vognen med Mie og Thea.

Ellers Thea og Kathrine

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Hopper med på vognen med Mie og Thea.

Ellers Thea og Kathrine

Ja Mie er altså rigtig fint! Min kærstes xx hedder Katrine, så det tror jeg ik han vil være med til! Og hun er ellers vældig sød! Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

M&M's Mor

Nu har jeg skrevet nogle navne som ende på a ligesom Thea men ved ikke om det er noget i har haft i tankerne om hvordan de skal passe sammen...

Alicia

Sofia

Celina

Mathilda

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

M&M's Mor skriver:

Nu har jeg skrevet nogle navne som ende på a ligesom Thea men ved ikke om det er noget i har haft i tankerne om hvordan de skal passe sammen...

Alicia

Sofia

Celina

Mathilda

Det er så sjovt du lige skriver sofia, for det er nemlig et af de navne vores datter på 3 hele tiden forslår, når vi har spurt hva baby ska hedde. Det eller også siger hun smila og cecilia! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

morethanperfect

Hvad med Nora ??
Hvis vi får en pige skal hun hedde det ..  

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

morethanperfect skriver:

Hvad med Nora ??
Hvis vi får en pige skal hun hedde det ..  

Ka rigtig godt lide navnet og det passer rigtig godt til thea. Desvære tror jeg ik min kærste går med til det, da vi har en dybt alkoholisk faster i familien som hedder nora. Suk de navne er så svære at finde! Kom gerne med flere. Vh Stine

Anmeld

14. marts 2012

morethanperfect

StineW79 skriver:

Ka rigtig godt lide navnet og det passer rigtig godt til thea. Desvære tror jeg ik min kærste går med til det, da vi har en dybt alkoholisk faster i familien som hedder nora. Suk de navne er så svære at finde! Kom gerne med flere. Vh Stine

Øv .. Så er det ikke det kun skal hedde .. Hmm .. Skriver hvis jeg kommer på et

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ja nu ved vi at baby i maven er en lille pige, så nu ka navne jagten rigtig gå ind! Vores store pige hedder thea, har i nogle gode forslag som passer hertil ville det være sjovt at høre. 

Eneste betingelser der er, er at det ska lyde som et navn, gerne lidt gammeldags også ska det ku staves! Vh stine

RONJA! Hehe.. Min søster (som sjovt nok også hedder Stine..) Har en datter der hedder Lea  (Minder mig om Thea)  så Ronja lød godt i mine øre..;D

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

morethanperfect skriver:

Øv .. Så er det ikke det kun skal hedde .. Hmm .. Skriver hvis jeg kommer på et

Ja kom gerne! Vi er selv helt blanke denne gang! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.