40+2 og overstået hindeløsning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Vidunderligeunger

Hej Piger.

Har fundet det lidt beroligende lige at læsse af herinde, mht utålmodigheden så here goes again

Var idag til JM og fik løsnet hinder - det gik super godt og har givet en masse kraftige plukveer. JM sagde at jeg var 2 cm åben og ikke havde nogen livmoderhals, så det er da en begyndelse. Hun sagde desuden at jeg nok ikke ville gå en uge mere, det ville hun næsten garantere...

Fik jo løsnet hinder i tirsdags, hvilket ikke rigtig gav noget så håber denne gang giver det sidste skub...

Er ikke så utålmodig, som jeg har været. Der kan MAX gå 7 dage nu, før end de sætter mig igang og det er da til at tage og føle på

VESTØV I MIN RETNING TAK!!!  og god dag til jer alle... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

lounika

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Har fundet det lidt beroligende lige at læsse af herinde, mht utålmodigheden så here goes again

Var idag til JM og fik løsnet hinder - det gik super godt og har givet en masse kraftige plukveer. JM sagde at jeg var 2 cm åben og ikke havde nogen livmoderhals, så det er da en begyndelse. Hun sagde desuden at jeg nok ikke ville gå en uge mere, det ville hun næsten garantere...

Fik jo løsnet hinder i tirsdags, hvilket ikke rigtig gav noget så håber denne gang giver det sidste skub...

Er ikke så utålmodig, som jeg har været. Der kan MAX gå 7 dage nu, før end de sætter mig igang og det er da til at tage og føle på

uiii så bilver det helet sikkrt i morgen... eller i nat .. for jeg fik også hinde løsning og plukveer samme dag og dagen efter om morgen vupti kl 9 kom de rigtig veer med 3 min i mellem  efter en rolig nat .. og kl 12.57 er han født ved akut kejstesnit godt nok men . jer er sikker på det bliver  d 13 marts der den lille nys fødselsdag..

Anmeld

12. marts 2012

Mor til L&S

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Sender masser af vestøv - jeg tror du har dit guld i dine arme inden for få dage...

Anmeld

12. marts 2012

LR85

Hold da op, 2 cm åben og ingen livmoderhals. Det er da en rigtig god start  

Håber jeg kan læse en god opdatering senere  

Anmeld

12. marts 2012

morbibi

Lyder ligesom mig selv gg. Min erfaring siger, at så sker det nu. Jeg har ved 3 graviditeter, fået hindeløsning med en uges mellemrum - Pøj pøj

Anmeld

12. marts 2012

vitapigen

Ej... havde håbet på at du allerede VAR i fødsel

Men 2 cm åben? Sådan...!!  Og så især når du ikke har veer

for en fantastisk fødsel lige om lidt

Anmeld

12. marts 2012

Vidunderligeunger

tak skal I have allesammen total skønt at lukke op for baby dk og så er der bare krydsede hænder i alle retninger..

Håber I har ret dem af jer der skriver få dage el. mindre, kunne være skøøønt  

Håber ikk jeg er i stand til at bruge baby.dk de næste par dage pga. veer og fødsel og baby... men hvis jeg er, så må I sende noget mere støv!

knus...

Anmeld

12. marts 2012

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

VEEEEEEEEEEEEEEEEESTØØØØØØØØØØØØØØV! '

KOM SÅ BEJS!

Anmeld

12. marts 2012

Sujan

Sender en masse vestøv i din retning

Ih hvor er det spændende med alle de fødsler der er på vej:-)

Håber snart det er min tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.