At flytte til Sverige ? Hvad med dyrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har fundet bolig i Sverige og skal flytte lige inde sommerferien starter. Men vi har en kat ? Hvad skal hun have for at rykke med? Og er der nogen som ved med krybdyr ? Om de os skal vaccineres og i karentæne osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Min mand og jeg har fundet bolig i Sverige og skal flytte lige inde sommerferien starter. Men vi har en kat ? Hvad skal hun have for at rykke med? Og er der nogen som ved med krybdyr ? Om de os skal vaccineres og i karentæne osv?

Jeg ville kontakte min dyrlæge allerede nu og finde ud af det..

Min bror har boet i sverige og der var der både blodprøver, ekstra vacciner og karantæne blandet ind i det hele hvis hunden skulle med over broen

Anmeld

12. marts 2012

CamillaValby

Anonym skriver:

Nu kan jeg ikke helt huske det men undersøgte det for en del år siden. Men Katten skal have PAS (fås hos dyrlægen) også skal du have en blanket vedr om der er rabies i en radius af 25 km fra jer mener jeg det var.

Du må have gang i google

hvor bor i henne af nu ?

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Nu kan jeg ikke helt huske det men undersøgte det for en del år siden. Men Katten skal have PAS (fås hos dyrlægen) også skal du have en blanket vedr om der er rabies i en radius af 25 km fra jer mener jeg det var.

Du må have gang i google

hvor bor i henne af nu ?

bor i Næstved

Anmeld

12. marts 2012

rogerrasch

Anonym skriver:

jeg har boet i sverige i 4 år, skal du ha katten med skal den vaccineres hos dyrlægen og have et pas krybdyr ved jeg nu ikk så meget om ku ikk forestille mig de skal i karantæne når de bare bor i et terrarie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.