Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækker Kildemoes city retro med 7 gear og fletkurv sælges. Den er 4 år gammel men er kun blevet brugt i ca 1½ måned og har siden stået i vores skur da jeg ikke kan køre på den
Stelstr. 510 mm og dækstr. 28"
... Nypris 4700 kr. Nu kun 3000 kr
Bor i Slagelse
Michelle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor ville jeg ønske jeg havde råd, det er bare en fed cykel...
roenlund skriver: hvor ville jeg ønske jeg havde råd, det er bare en fed cykel...
Ja den er nemlig rigtig fed. Jeg fik bare ødelagt mit haeben under graviditeten og det er aldrig blevet godt igen. Nu må jeg sande at jeg ikke kommer op og køre på den cykel igen og skille mig af med den
Håber der er en anden der kan få glæde af den
Opdagede i dag at gearne ikke har haft godt af at stå stille så længe så den er røget til cykelhandleren til tjek og får helt nye gear på til en værdi af 500 kr. Så er alle sikre på at alt er i orden ved salg
Polkaprik skriver: Opdagede i dag at gearne ikke har haft godt af at stå stille så længe så den er røget til cykelhandleren til tjek og får helt nye gear på til en værdi af 500 kr. Så er alle sikre på at alt er i orden ved salg
Gud, det er lige sådan en jeg vildt gerne vil have. Byder 700 kr.!
Hahah, ej spøg til side, jeg har faktisk ledt efter sådan en, men har lige købt en anden, øv...
modesty skriver: Gud, det er lige sådan en jeg vildt gerne vil have. Byder 700 kr.! Hahah, ej spøg til side, jeg har faktisk ledt efter sådan en, men har lige købt en anden, øv...
Op
Den er SÅ lækker og står nu med sprit nye gear og nysynet
OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128