Barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

hej allesammen..

håber i kan hjælpe mig...!

- kan ikke finde hovede og hale i der barsel...

har man ca et års barsel eller?

jeg ved godt med de der 32 uger med hvad så med de 14 uger og hvad med det ferie man har til gode?

hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

anynom

Anonym skriver:

hej allesammen..

håber i kan hjælpe mig...!

- kan ikke finde hovede og hale i der barsel...

har man ca et års barsel eller?

jeg ved godt med de der 32 uger med hvad så med de 14 uger og hvad med det ferie man har til gode?

hjælp

Du har 4 uger før fødslen (8 uger hvis du er kommunalt ansat), 14 uger efter og så 32 uger, som du og faderen kan dele.
Hvis du har ferie tilgode hos din arbejdsgiver, skal du aftale med ham/hende, hvornår du holder det.

Hvis du har barsel i hovedferien f.eks. kan du få udbetalt feriepengene efter 1/10 uden det bliver trukket af dine barselsdagpenge.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Du har 4 uger før fødslen (8 uger hvis du er kommunalt ansat), 14 uger efter og så 32 uger, som du og faderen kan dele.
Hvis du har ferie tilgode hos din arbejdsgiver, skal du aftale med ham/hende, hvornår du holder det.

Hvis du har barsel i hovedferien f.eks. kan du få udbetalt feriepengene efter 1/10 uden det bliver trukket af dine barselsdagpenge.

ok..

jah få fødte den 18 dec og var sygmeldt under hele min graviditet...

Anmeld

12. marts 2012

anynom

Anonym skriver:

ok..

jah få fødte den 18 dec og var sygmeldt under hele min graviditet...

Åh, kan ikke huske reglerne for feriepenge når du har været sygemeldt. Er du i en fagforening? Så giv lige dem et kald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.