Annana89 skriver:
Skønt du hte fået en god oplevelse! Min MD var desværre det stik modsat din!
Har fået en sur dame der intet siger hvis jeg ikke selv spørg! Hun kunne ikke få det rigtige billed af lillenandens hjerte og jeg kunne bare nærke at hun blev mere og mere irriteret over det! Så efter jeg havde hoppet, puffet osv til den lillefor atfor ham til at rykke sig og det ikke lykkedes scanner hun bare voldsommere ogvoldsommere så hun nærmest smadrede scanneren ind i min mave og den stakkels bebs:0/ og til sidst måtte jeg tigge og be om et billed af ham som vi endda selv skal betale for da hun påstod at det ikke var muligt at få et godt billed! Mendrik pressede hende og vi fik et super sødt billede hvor man sagtens kan se ham! Ergo gad damen ikke og bruge tid på det
Så jeg havde en rigtig øv oplevelse! Men i det mindste var han som han skulle være! Og hun gad forresten heller ikke rigtig og kigge efter køn! Så det har vi selv betalt os fra!
Sikker en idiot du har været udsat for...
Helt ærlig, som uddannet jordemoder får man forskellige tjanser
(ligesåvel som man gør med så mange andre uddannelser) og så må man da tage det ene med det andet).
Synes virkelig det er ærgerligt at du ikke var inde hos én der mindede om vores jordemoder. Men så bare tænk på at det vigtigste er, at lillemand har det godt og at I (til trods for omstændighederne) har fået jer et dejligt billede af jeres kommende barn.
Det i sig selv er guld værd!

Held og lykke frem over - og så skulle vi måske lære at sige lidt mere fra. Hun skal da ikke være grov over for dig eller dit barn, bare fordi hun lige har en dårlig dag..
Anmeld