Årh ja, overvejede at oprette samme tråd
Har også ondt "down there", faktisk så meget i en uges tid at jeg hverken kunne gå eller ligge uden forfærdelige smerter. Efter 6 dage gik jeg til lægen som sagde at det ikke var bækkenløsning - øh nej det havde jeg så heller ikke troet. Hun mente det kunne være ømme muskler i mit bækken, selvom jeg pegede noget længere nede. Hun kunne ikke lige finde nogle øvelser jeg kunne lave, så jeg kunne prøve at gå hjem og kigge på google. I stedet gik jeg hjem og skiftede læge!!! (Det er langt fra første gang jeg er gået derfra uden at have fået den mindste afklaring).
Men nok om dumme læger... Jeg er også begyndt at få lidt kvalme igen. Kød frastøder mig virkelig for tiden, og inden jeg føler mig mæt har jeg fået kvalme og synes maden sidder helt oppe i halsen.
Desuden har jeg et meget, meget ømt punkt mellem mine ribben lige under brystet. Ved simpelthen ikke hvad han rammer derinde, men det føles faktisk tit som om huden sover helt uden på. Meget mystisk 
Men ingen større gener (det i skridtet er blevet meget bedre), så jeg skal bestemt ikke klage. Kan stadig passe mit job, selvom koncentrationen ikke lige er på sit højeste mere
Glæder mig dog til han kommer ud i verden 
Anmeld