sene skavanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

viben

Er der andre som efterhånden også kan mærke at de er ved at være højgravide? Her tænker jeg ikke bare på den tunge mave og ømme ryg... Jeg har den sidste uges tid haft mens smerter on and off, stik og jag ned igennem underlivet og så føles det ofte, når jeg går, som om jeg har haft vild og heftig sex hele natten... Kan virkelig være øm, som jeg først troede at man ville være efter fødslen.... Bliver spændende om det skal være sådan de næste syv uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

sofiell89

viben skriver:

Er der andre som efterhånden også kan mærke at de er ved at være højgravide? Her tænker jeg ikke bare på den tunge mave og ømme ryg... Jeg har den sidste uges tid haft mens smerter on and off, stik og jag ned igennem underlivet og så føles det ofte, når jeg går, som om jeg har haft vild og heftig sex hele natten... Kan virkelig være øm, som jeg først troede at man ville være efter fødslen.... Bliver spændende om det skal være sådan de næste syv uger...

Jeg har samme smerter i underlivet, og kraftige plukkeveer nogle gange om dagen.. Manden mener at min mave er faldet lidt ned de sidste 14 dage.. Men håber så sandelig at jeg går tiden ud..

Anmeld

12. marts 2012

Kruse90

viben skriver:

Har det helt på samme måde.

Derudover er mit skamben virkelig ømt sådan udenpå, det føles som om jeg har et kæmpe blåt mærke, men det har jeg ikke?. AV

Anmeld

12. marts 2012

viben

Kruse90 skriver:

Har det helt på samme måde.

Derudover er mit skamben virkelig ømt sådan udenpå, det føles som om jeg har et kæmpe blåt mærke, men det har jeg ikke?. AV

Tror i virkeligheden også at det er mit skamben der gør ondt... Kan i hvert fald nikke genkendende til følelsen af at have blå mærker... Men det er jo godt at vi er flere der har det sådan, så er det nok ikke tegn på at man føder for tidligt :-)

Anmeld

12. marts 2012

baby84

viben skriver:

man skulle tro du havde boet i min krop. har haft det på præcis sammen måde og faktisk været lidt nervøs for mens smerterne. de er ikke kraftige, så er ikke gået i panik, men gud hvor kan jeg mærke at det er sidste trimester nu

Anmeld

13. marts 2012

NNL

Årh ja, overvejede at oprette samme tråd Har også ondt "down there", faktisk så meget i en uges tid at jeg hverken kunne gå eller ligge uden forfærdelige smerter. Efter 6 dage gik jeg til lægen som sagde at det ikke var bækkenløsning - øh nej det havde jeg så heller ikke troet. Hun mente det kunne være ømme muskler i mit bækken, selvom jeg pegede noget længere nede. Hun kunne ikke lige finde nogle øvelser jeg kunne lave, så jeg kunne prøve at gå hjem og kigge på google. I stedet gik jeg hjem og skiftede læge!!! (Det er langt fra første gang jeg er gået derfra uden at have fået den mindste afklaring).

Men nok om dumme læger... Jeg er også begyndt at få lidt kvalme igen. Kød frastøder mig virkelig for tiden, og inden jeg føler mig mæt har jeg fået kvalme og synes maden sidder helt oppe i halsen.

Desuden har jeg et meget, meget ømt punkt mellem mine ribben lige under brystet. Ved simpelthen ikke hvad han rammer derinde, men det føles faktisk tit som om huden sover helt uden på. Meget mystisk

Men ingen større gener (det i skridtet er blevet meget bedre), så jeg skal bestemt ikke klage. Kan stadig passe mit job, selvom koncentrationen ikke lige er på sit højeste mere Glæder mig dog til han kommer ud i verden

Anmeld

16. marts 2012

Monis

Jeg synes min lænd er begyndt at gøre rigtigt ondt. Især når jeg ligger ned. Jeg drejer mig hele tiden fra side til side om natten

Så synes jeg faktisk også, at det er som om at er er svulmet lidt op nede i underlivet. Mærkeligt!!!!

Godt maj nærmer sig med hastige skridt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.