Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
--BabyMus-- skriver: hvad er størrelsen på nederdelen det nederste billede?
hvad er størrelsen på nederdelen det nederste billede?
Det er en large
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Kom med et bud? De er brugt max 5 gange
Kom med et bud? De er brugt max 5 gange
Malli skriver: hvad skal du ha for billede 3 ?
hvad skal du ha for billede 3 ?
Husker ik helt hvad de kostede? Men er der ik andet du kan bruge, så får du jo lidt rabat. Ellers kan duft den for 100 kr
annec skriver: Husker ik helt hvad de kostede? Men er der ik andet du kan bruge, så får du jo lidt rabat. Ellers kan duft den for 100 kr
Malli skriver: Der er ikke lige andet jeg mangler pt er de 100 med eller uden Porto?
Der er ikke lige andet jeg mangler pt er de 100 med eller uden Porto?
Kan lige finde ud af hvad Porto koster :-)
annec skriver: Kan lige finde ud af hvad Porto koster :-)
juli2012 skriver: Hej. Skal lige høre, der er et par shorts, en nederdel og er der 1 eller 2 par bukser? Altså hvor mange dele i alt?Og hvad tænker du af samlet pris for alle delene inkl. porto?
Hej. Skal lige høre, der er et par shorts, en nederdel og er der 1 eller 2 par bukser? Altså hvor mange dele i alt?Og hvad tænker du af samlet pris for alle delene inkl. porto?
Hej :-) havde ikke set dit indlæg. Er du stadig interesseret?
Fandt du ud af om de 100 kr for billede 3 var med porto og er det kun det ene par cowboy bukser du har, eller er der flere. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om billederne er af de samme bukser, eller forskellige?
og hvad er str?
Malli skriver: Fandt du ud af om de 100 kr for billede 3 var med porto og er det kun det ene par cowboy bukser du har, eller er der flere. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om billederne er af de samme bukser, eller forskellige? og hvad er str?
Der er to par cowboy bukser. Er du ikke sød at citere mig nårsuu skriver, ellers kan jeg nemlig ikke se når ti svare mig :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128