Har dine børn en yndlings sang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

MelikkazMoar

ja, lyder nok lidt sjovt, men er der en sang eller flere dit barn/dine børn er bestemt glad for ?

Melikka er helt vil med Rasmus seebach - Nangijala .. når den er på, 'danser' hele hendes lille krop.. og hun bevæger skiftevis skuldrene op og ned det er bare så skønt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Benjamins'mor

Benjamin elsker Joey moe - dobbeltslag ligesom sin mor.

Anmeld

12. marts 2012

MelikkazMoar

Benjamins'mor skriver:

forståeligt

den er også go !

Anmeld

12. marts 2012

FrkZier

Benjamins'mor skriver:

haha den sidder jeg og høre nu - skide god

Anmeld

12. marts 2012

Benjamins'mor

MelikkazMoar skriver:

forståeligt

den er også go !

Ja! Det er den.

Anmeld

12. marts 2012

Benjamins'mor

FrkZier skriver:

haha den sidder jeg og høre nu - skide god

Hehe ja det er den

Anmeld

12. marts 2012

Ciss

MelikkazMoar skriver:

ja, lyder nok lidt sjovt, men er der en sang eller flere dit barn/dine børn er bestemt glad for ?

Melikka er helt vil med Rasmus seebach - Nangijala .. når den er på, 'danser' hele hendes lille krop.. og hun bevæger skiftevis skuldrene op og ned det er bare så skønt..

Da den ældste var ca 1 år var det "Fairytale" som var det store hit.

Nu er hun 4 og lillebroren er 2 og så er det ALT af sanglege som hitter. Sålænge der er bevægelser til sangen kan det være næsten hvad som helst.

f eks

Bjørnen sover, hoved-skulder-knæ-og-tå, først den ene vej, tommelfinger, i en skov en hytte lå, hjulene bussen, boogie-woogie, bro-bro-brille, krokkodillesangen osvosvosv

Anmeld

12. marts 2012

MariaKyedDK

MelikkazMoar skriver:

hehe hvor sjovt, min søn kan også rigtig godt lide rasmus seeback, men han er os meget til rock... 

han er 5 år  

Anmeld

12. marts 2012

B&J

siden daniel var ½år har han elsket sys bjerre og gør det stadig (2år).. han synger tit veninder veninder hihihihi...

og ellers elsker han gummy bear

Anmeld

12. marts 2012

Tona

MelikkazMoar skriver:

Amanda elsker "I wish I had someone to love me" med Dubliners  hun bliver helt salig når hun sidder på skødet af mig og hører den og lukker øjnene næsten helt i og vugger ligeså stille frem og tilbage mens hun putter sig ind til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.