Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gjort
Sig til hvis du har brug for at jeg deler den på facebook
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: vi er desværre nødt til at tage de regionsinddelinger som ligger inde på danmarks statistik, for ellers kan vi ikke sammenholde vores data med deres, og så får vi problemer på længere sigt.. Jeg kan godt se det er træls, men ifølge danmarks statistik, så hører i under syddanmark..
vi er desværre nødt til at tage de regionsinddelinger som ligger inde på danmarks statistik, for ellers kan vi ikke sammenholde vores data med deres, og så får vi problemer på længere sigt.. Jeg kan godt se det er træls, men ifølge danmarks statistik, så hører i under syddanmark..
Hvor har du fundet det?? har du et link?? for alle andre steder hører vi under region sjælland...
kan godt se fyn hører under sydanmark, efter hvad jeg har fundet indtil videre men har ikke fundet "os" endnu...
Qnuz
Caroline86 skriver: gjort Sig til hvis du har brug for at jeg deler den på facebook
dpb skriver: Hvor har du fundet det?? har du et link?? for alle andre steder hører vi under region sjælland... kan godt se fyn hører under sydanmark, efter hvad jeg har fundet indtil videre men har ikke fundet "os" endnu... Qnuz
Jeg sidder på mobilen, men finder det gerne til dig imorgen.. vi har ihvertfald inddelt det hele efter hvad der står derinde..
Syntes bare det lyder mystisk For ved vi ikke hører under syddanmark, nogen andre steder nogle gange benævnes vi blot som sydsjælland og øer, men det er vist også det tætteste jeg har hørt/set
og hvis det virkelig er som du siger ville jeg gerne lige have fat i dst.dk for så har de en fejl så vidt jeg kan se, og så er det jo altid godt med lidt backup, om hvor det er fundet for selv på deres egen hjemmeside har jeg endnu ikke haft held med at se det du fortæller Så det vil være super hvis du gider finde det til i morgen Har jo ikke selv prøvet at oprette sådan et spørgeskema så, er hel grøn på det område... men kender da hvilken region min kommune (Guldborgsund) hører under
An&Jo skriver: var det livrenten der drillede dig??
var det livrenten der drillede dig??
Ja det var det den hed. Der havde jeg krydset noget af som den så passede bedre til, men det kunne ikke laves om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128