Børnepsykolog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Står i en forfærdelig situation med min kærestes søn, så vi har overvejet at få ham til en børnepsykolog men ved i om man kan få det udenom skolen? Altså selv tage ham til en??

Vi har lidt mistanke om der foregår ting hjemme ved hans mor som ikke burde foregå, dette er udfra drengens væremåde og egne udtalelser, men vi vi heller ikke sætte en masse igang hvis ikke der er noget i det.. Så tænkte vi på at tage ham til en psykolog for at se om der er noget i det inden vi går videre med det til SF..

Mvh en fortvivlet "bonus"mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

kirsten1967

Det kan man godt. Søg på nettet i jeres område. Skriv evt til en først og forklar problemet, derefter dømmer de udfra om de kan hjælpe.

Børn har jo indimellem livlig fantasi, men som skrevet kan de allerede hjælpe når man spørg på mail.

Anmeld

12. marts 2012

foto på lærred

Jeg går ud fra, at man kan betale en privat psykolog med speciale i børn.

Håber det viser sig, at jeres frygt er ubegrundet

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer til dåb, ugle-wallstickers.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Jeg går ud fra, at man kan betale en privat psykolog med speciale i børn.

Håber det viser sig, at jeres frygt er ubegrundet

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Vi er selvfølgelig villige til at betale selv, men var bare i tvivl om man kunne gøre det udenom skolen..

Ja håber jeg godt nok også..

Anmeld

12. marts 2012

foto på lærred

Chr-Hei skriver:

Vi er selvfølgelig villige til at betale selv, men var bare i tvivl om man kunne gøre det udenom skolen..

Ja håber jeg godt nok også..

Men skolen ville vel ikke kunne opdage at I tog hende et privat sted hen? Og hvis de gjorde så er det jo ikke et problem. Hvad man gør udenfor skoletiden er jo ens egne beslutninger. Det svare jo også til at man sagtens kan have sit overvægtige barn hos en privat diætist uden at skulle snakke med skolesygeplejesken om det (hvis man ikke ønsker) Ville da mene, at skolen kun ville være glad for at I prøver at hjælpe jeres dreng med nogle ting han evt. tumler rundt med.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Men skolen ville vel ikke kunne opdage at I tog hende et privat sted hen? Og hvis de gjorde så er det jo ikke et problem. Hvad man gør udenfor skoletiden er jo ens egne beslutninger. Det svare jo også til at man sagtens kan have sit overvægtige barn hos en privat diætist uden at skulle snakke med skolesygeplejesken om det (hvis man ikke ønsker) Ville da mene, at skolen kun ville være glad for at I prøver at hjælpe jeres dreng med nogle ting han evt. tumler rundt med.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Nej det er selvølgelig rigtigt, men var bare i tvivl om man kunne få en tid udenom skolen... men må lige have undersøgt det og hvor det så findes i vores nær område...

Anmeld

12. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det er forældrene der til enhver tid bestemmer om deres barn skal til psykolog eller ej både igennem skolen og privat. Men barnets mor skal jo have det at vide ihvertfald hvis hun også har forældremyndighed.

Anmeld

12. marts 2012

henh01

Ja det kan man sagtens - i mit nærmiljø koster de 1000 kr i timen Igennem skolen er det gratis og de har jo tavshedspligt.

Anmeld

12. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det kan I sagtens, hvis I selv betaler for det. Jeg kunne endda forestille mig, at det vil gå hurtigere, end hvis I skal igennem PPR osv.

Når det er sagt, så ville jeg som lærer sætte stor pris på at blive informeret, når forløbet var godt  gang, så jeg var klar over, hvad der skete.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det kan I sagtens, hvis I selv betaler for det. Jeg kunne endda forestille mig, at det vil gå hurtigere, end hvis I skal igennem PPR osv.

Når det er sagt, så ville jeg som lærer sætte stor pris på at blive informeret, når forløbet var godt  gang, så jeg var klar over, hvad der skete.

Jojo hvis der er noget i det vil vi også underrette men vi vil ikke sætte en masse igang hvis der ikke er noget i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.