Press..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Aprilmor09

Jeg ved det er folks bedste interresse, og at de er lige så spændte..
Men kan fanma ikke ta' flere sms'er & opkald om jg har født endnu...??

det hjælper bestemt ikk på nogen måde, når man selv går og bider negle.. ååh altså, er ikke født med tålmodighed.
Jeg længdes sådan efter min lille pige ´´ og min krop..

nåå vil prøve at lukke øjene.. sov godt folkens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Mca<3

Kan jeg godt forstå , og så så lang tid før ,, øv ,,,
Jeg er nu 5 dage over tiden og folk ringer og skriver også hele tiden ,, Men ved nærmere eftertanke gør jeg nok det samme når andre skal føde he he ,,

Anmeld

31. marts 2009

MoarLK

Ved godt at det kan være svært at holde alle de opkald og sms ud!
Men prøv at se det på den side - folk er lige så spændt på at se baby som I er...
Kan godt huske hvor irriterrende det var at folk ringede og sms hele tiden.
Men jeg prøvede at se det fra den positive side.
Håber snart at der sker noget for jer.
Pøj pøj

Anmeld

31. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Kan jeg godt forstå , og så så lang tid før ,, øv ,,,
Jeg er nu 5 dage over tiden og folk ringer og skriver også hele tiden ,, Men ved nærmere eftertanke gør jeg nok det samme når andre skal føde he he ,,

Hi hi ja man gør det selv men det er os så spændende.

Jeg slog min telefon på lydløs til sidst griner jeg gad ikke hele tiden og skulle sige nej for de ved man skriver og ringer når man har født hi hi. og den er stadig på lydløs hi hi men mest fordi jeg faktisk synes det er rart den er det nu har vendt mig til det.

Men kan 100% godt føle jer. sjovt nok man gør det for man ved selv hvor irriterende det er, jeg har næsten selv lige været igennem det og synes det var møg irriterende og alligevel køre jeg tære på Tanja ikke Tanja griner

Men i har dem snart i armene og så kan i endelig sige JA...

Stort Knus Til Jer Begge Håber Der Snart Sker Noget

Anmeld

31. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hi hi ja man gør det selv men det er os så spændende.

Jeg slog min telefon på lydløs til sidst griner jeg gad ikke hele tiden og skulle sige nej for de ved man skriver og ringer når man har født hi hi. og den er stadig på lydløs hi hi men mest fordi jeg faktisk synes det er rart den er det nu har vendt mig til det.

Men kan 100% godt føle jer. sjovt nok man gør det for man ved selv hvor irriterende det er, jeg har næsten selv lige været igennem det og synes det var møg irriterende og alligevel køre jeg tære på Tanja ikke Tanja griner

Men i har dem snart i armene og så kan i endelig sige JA...

Stort Knus Til Jer Begge Håber Der Snart Sker Noget

Diana du må godt terriosere mig Det er det der gør det så morsomt ,, lige netop det med folk godt ved man ringer el skriver og alligevel skal de lige høre .. Sæt man havde glemt at informere .. Min svigermor er nu så sød ... Hun spørger slet ikke ,, Hun siger hun kan huske hvordan det var Men det er jo spændende og man kan ikke lade være ..

Anmeld

31. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan godt forstå jer, at det er lidt træls, at folk skriver og ringer. Der var flere som havde lugten lunten, da jeg gik herhjemme med veer sidste mandag. Jeg skulle bare have været smart lige, at logge mig hurtigt på de steder jeg plejede, at være på hver dag

Jeg kan huske fra flere af mine veninder, at jeg nok også var lidt hurtig i farten til, at lige hører hvordan at det gik *SS*

Det er bare så spænddeenndddeeeee

Anmeld

31. marts 2009

Aprilmor09

Tanja.. skriver:

Diana du må godt terriosere mig Det er det der gør det så morsomt ,, lige netop det med folk godt ved man ringer el skriver og alligevel skal de lige høre .. Sæt man havde glemt at informere .. Min svigermor er nu så sød ... Hun spørger slet ikke ,, Hun siger hun kan huske hvordan det var Men det er jo spændende og man kan ikke lade være ..

Jamen, prøver skam også at holde det ud, OG OG se det positivt..
self er jeg ikke en heks, meen JEG ER BARE SÅ utålmodig selv.. hi hi..
ig jeg var sidste gang hos jordmoder ida, regnede såå med vi var 4 unge mødre som vi plejer. og har været sammen der lige fra starten af.. jeg var den som VAR længest henne a alle, piger,. men tro du ikke de alle havde født inden for de sidste to uger... :O ååh, blev baar MUT og 2tal øv.. glad på deres vegne, uden tvivl, men fæte mig bare som rosinen i pælseenden jeg vil også holde min lille øjesten nu-- altså.. har 7dage til terminen.. må vi se.

men du må da ha' det værre, at være gået over tid må vi se, om jeg slår dig hehe.. men krydser fingre fo dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.