Hvad er jeres daglige eller ugentlige luxus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Miamaja

Det kan vaere hvad som helst som I i realiteten sagtens kan leve uden men som I helst ikke vil undvaere. Og hvad er jeres mand's daglige/ugentlige luxus(hvis han da har nogen eller i har en af slagsen!)? Husk ogsaa, at det jo sagtens kan vaere en gratis luxus men hvis det koster saa skriv lige hvor meget I bruger paa det

Her hjemme er gemalens daglige luxus, en stor papkrus kaffe fra kaffehuset Starbucks alle ugens 6 dage (minus sondag) http://www.starbucks.com/default.asp. det er $5 (25 kr.) om dagen han bruger paa det selvom vi har en sprit ny kaffe maskine i huset!!! Min egen luxus er en ugentlig en. nemlig gourmet oste og et glas (eller 2) zinfandel rodvin fra min ynglings gourmet butik 'Trader Joes". http://www.traderjoes.com/
Det bruger jeg vel 100 kr om ugen paa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Mumto3

Mit morgenbad!!! Det er mit frikvarter, der hvor jeg lukker verden ude og bare er MIG; MIG; OG KUN MIG!!!!

Jeg går hjemme med tre små børn, og det giver ikke meget tid til mig selv, faktisk slet ikke noget! Men når jeg tager mit morgenbad så er jeg totalt ligeglad med om alle ungerne skriger, hælder lim ude over hele køkkenbordet, tømmer melsække ud på stuegulvet, eller hvad de nu ellers kan finde på af narrestreger. Det er min tid, og det er der intet der kan forstyrre! -og jeg tager gerne et laaangt bad, også selvom det er politisk gangske ukorrekt. Jeg nyder bare at stå der inde under den varme stråle!!!! Jeg elsker det bad!!! og så må jeg må jeg se hvad jeg møder af udfordringer når jeg kommer ud af badet! Det er jo heldigvis ikke hver dag, at vores hjem ligner ragnerok efter mit morgenbad.

Anmeld

31. marts 2009

Miamaja

Mumto3 skriver:

Mit morgenbad!!! Det er mit frikvarter, der hvor jeg lukker verden ude og bare er MIG; MIG; OG KUN MIG!!!!

Jeg går hjemme med tre små børn, og det giver ikke meget tid til mig selv, faktisk slet ikke noget! Men når jeg tager mit morgenbad så er jeg totalt ligeglad med om alle ungerne skriger, hælder lim ude over hele køkkenbordet, tømmer melsække ud på stuegulvet, eller hvad de nu ellers kan finde på af narrestreger. Det er min tid, og det er der intet der kan forstyrre! -og jeg tager gerne et laaangt bad, også selvom det er politisk gangske ukorrekt. Jeg nyder bare at stå der inde under den varme stråle!!!! Jeg elsker det bad!!! og så må jeg må jeg se hvad jeg møder af udfordringer når jeg kommer ud af badet! Det er jo heldigvis ikke hver dag, at vores hjem ligner ragnerok efter mit morgenbad.

haha.. som du dog kan sige det hvor har du ret

Anmeld

31. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min luxus er:

Min zonetarapi en gang om måneden
Min woxbehandling hver 5. uge
At vi et par gange om måneden spiser ude

Det er fuldstændig unødvændigt, men dejligt

Anmeld

31. marts 2009

Heidi B

Min personlige luxus er:
Fodbehandling hver 6. uge, ansigtsbehandling en gang imellem, mit ugentlige se og hør og nu har jeg lige meldt mig ind i det lokale fitnesscenter.

Knuz

Anmeld

31. marts 2009

LineD

Mig og Mortens helt personlige luksus er at hver 14 dag, er vi ude og spise på "vores" restaurante "Mongolian Barbeque" i holstebro
Det er vores 2. ugelige flugt fra virkeligheden til en lille boble bare med OS

Det er SÅÅÅÅÅ dejligt... Det er jo noget vi nok sagtens kunne undvære, men det vil vi ikke hehe

Anmeld

31. marts 2009

Honningblomst

Min svømning. Jeg svømmer hver dag, undtagen tirsdag(kun hvis min x er hjemme der) og det er min luksus. Jeg elsker det og nyder at se godtud og mærke hvor stærk jeg bliver af det.
Ellers så er mine caféture med veninder eller elsker også skønne...og tiden om aftenen når mine børn sover rundt om mig er også luksus, lige såvel som mine weekender uden børn er...uh, jeg har meget luksus i mit liv-smiler

Anmeld

31. marts 2009

Tynen

Ude & Hjemme + DUM

Anmeld

31. marts 2009

Marc

Det er en svær en, men jeg vil sige min egen personlig luksus er lørdag aften, når min kone giver massage til mine ømme tæer. Det er bare skønt, for efter en hel uge i et par træsko/gummistøvler så er det bare lykken.
Min kones luksus (siger hun selv) er lig det en anden skriver, badet. Men det er kun søndag aften, hun går i boblebad, der kan hun nemt bruge 1 ½ time. Hun siger det er en god måde at afslutte ugen på, samt starte en ny på.
Ellers har vi en aftale at vi skal ud 1 gang i måneden, enten i bio eller ud og spise, ellers går det bare op i arbejde og dyrerne.

Anmeld

31. marts 2009

Cris

Før har det været en aften uden at tænke på madlavning og opvasken. Vi købte mad ud af huset en gang om uge (generelt fredag aften). Nogle gange var det pizza hos italieneren eller mexicansk mad. Det var forskelligt. Vi har nydt det. Når vi kommer tilbage hjem, tror jeg, at vi beholder vores lille luxus eller måske finder vi på noget andet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.