Ved ikke hvad jeg fejler :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

I en uge nu har jeg ikke kunne spise noget som helst. Kan drikke lidt vand eller saft men ellers kan jeg ingenting . Uden at jeg brækker mig og får kvalme som jeg i forvejen har hele tiden. Jeg har ikke ondt i maven eller noget som helst så ved virkelig ikke hvad der sker med mig. Ved bare at det nu har stået på i en uge og kan intet gøre. Fik nogen kvalme stik piller men de har ingen effekt what so ever.. Jeg har en smule ømme bryster og hovedpine nok nærmere pga væskemangel måske og intet føde, men det er for tidligt hvis jeg er gravid. -og dog, graviditetsberegneren siger jeg vil være 3+0 idag hvis jeg er det. Men har aldrig oplevet noget lignende før og ved ikke hvad jeg skal gøre. Har i nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv med revne æbler og ristet brød med smør, det plejer at ku hjælpe lidt! Har du evt snakket graviditit med lægen? Tænker det er meget tidligt du har det så dårligt, hvis du ik er længer henne! Men krydser da finger for dig, hvis det er ønsket! Vh stine

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Prøv med revne æbler og ristet brød med smør, det plejer at ku hjælpe lidt! Har du evt snakket graviditit med lægen? Tænker det er meget tidligt du har det så dårligt, hvis du ik er længer henne! Men krydser da finger for dig, hvis det er ønsket! Vh stine

har prøvet med æble og ristet brød det kommer bare retur igen..
graviditet har jeg ikke snakket med min læge om endnu da det jo stadig er tidligt men skal snakke med ham imorgen

men sys os selv det er tidligt at have det sådan hvis det nu var. gik dog 11 dage overtid i sidste cyklus men fik min mens og alle symptomer på graviditet forsvandt men er nu kommet igen ? hmm

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

har prøvet med æble og ristet brød det kommer bare retur igen..
graviditet har jeg ikke snakket med min læge om endnu da det jo stadig er tidligt men skal snakke med ham imorgen

men sys os selv det er tidligt at have det sådan hvis det nu var. gik dog 11 dage overtid i sidste cyklus men fik min mens og alle symptomer på graviditet forsvandt men er nu kommet igen ? hmm

Jeg ville godt nok tage en test hurtigs muligt! Har en veninde som prøvede at blive gravid, hun havde også sin mens næsten som hun plejede, så hun trode ik hun var gravid. Mdr efter kom mens så ik, hun testede positiv hurra! Da de så kom til nf opdagede de hun var i midten af uge 18 og ik i uge 12, som forventet! Så hvis du er gravid, ka du jo sagtens være længer henne..  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.