brystbetændelse når man ikke ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.396 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan man få brystbetændelse når man ikke ammer?

Det er over et år siden jeg stoppede med at amme og jeg har virkelig ondt i min ene brystvorte det føles som om den er ved at flække eller sådan noget... Jeg tager selvfølgelig til lægen hvis det stadig er lige slemt i morgen men ville lige spørge herinde om nogen ved om man kan få brystbetændelse når man ikke ammer? Jeg har nemlig aldrig hørt om det, men det føles som det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Kan man få brystbetændelse når man ikke ammer?

Det er over et år siden jeg stoppede med at amme og jeg har virkelig ondt i min ene brystvorte det føles som om den er ved at flække eller sådan noget... Jeg tager selvfølgelig til lægen hvis det stadig er lige slemt i morgen men ville lige spørge herinde om nogen ved om man kan få brystbetændelse når man ikke ammer? Jeg har nemlig aldrig hørt om det, men det føles som det

Det mener jeg faktisk godt man kan

Anmeld

12. marts 2012

sarahjylland

Ja det kan man for jeg fik det her da det var rigtig koldt og jeg skal først føde i juli og det gør herre nas..... Men jeg skulle "kun" komme noget varme på så gik det over

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg smurte det med en salve i går aftes og det er bedre i dag men ikke godt endnu! smører det igen i aften og er det ikke helt væk i morgen tager jeg til lægen!

Tak for jeres svar

Anmeld

12. marts 2012

Mussen2

Jeg døjede med ondt i brysterne efter amning og lang tid efter amning. Faktisk fik jeg en henvisning til mamografi, da lægen ikke lige vidste hvad hun skulle gøre ved det. Jeg selv! Som sidenhen blev gravid og nu har født, tror helt bestemt det var/ er hormonelt og måske havde en sammenhæng med min æglæsning...jeg nåede aldrig til mamografi, da jeg blev gravid.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Jeg døjede med ondt i brysterne efter amning og lang tid efter amning. Faktisk fik jeg en henvisning til mamografi, da lægen ikke lige vidste hvad hun skulle gøre ved det. Jeg selv! Som sidenhen blev gravid og nu har født, tror helt bestemt det var/ er hormonelt og måske havde en sammenhæng med min æglæsning...jeg nåede aldrig til mamografi, da jeg blev gravid.

jeg har bare slet ikke haft problemer ellers! Ved nemlig at de hormonelle forandringer kan give smerter og irritation, men det har jeg ikke haft noget af før nu som sagt over et år efter! jeg kan ikke mærke knuder eller noget... det har jeg mærket efter

Anmeld

12. marts 2012

Mussen2

Anonym skriver:

jeg har bare slet ikke haft problemer ellers! Ved nemlig at de hormonelle forandringer kan give smerter og irritation, men det har jeg ikke haft noget af før nu som sagt over et år efter! jeg kan ikke mærke knuder eller noget... det har jeg mærket efter

Jeg havde heller ikke sådan rigtid knuder, blot ondt inden i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.