jeg søger et hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Det er lidt pinligt og jeg er derfor anonym.

Jeg er ved at søge ind på pædagogisk assistens uddannelsen. Ansøgningen skal sendes om to dage.

Men jeg mangler et bevis fra en tidligere uddannelse. Det er pist væk og jeg ka ikke engang huske hvornår eg afsluttede uddannelsen fordi det er nogle år siden måske 7 år ?

Kan jeg skrive uddannelsen på? og skrive at beviset er bortkommet eller skal jeg helt lade være at nævne den i stede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg er ved at søge ind på pædagogisk assistens uddannelsen. Ansøgningen skal sendes om to dage.

Men jeg mangler et bevis fra en tidligere uddannelse. Det er pist væk og jeg ka ikke engang huske hvornår eg afsluttede uddannelsen fordi det er nogle år siden måske 7 år ?

Kan jeg skrive uddannelsen på? og skrive at beviset er bortkommet eller skal jeg helt lade være at nævne den i stede?

jeg ville ringe til den tidligere uddanelse imorgen, og spørge om der er mulighed for at man kan få en kopi eller hvad der ellers kan gøres...

Anmeld

11. marts 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej jeg har os selv lige søgt ind på samme udd. Jeg ved at de fleste skoler gemmer kopier af beviser. Så prøv at ringe. Ved at hvis du ikke sende bevis med så kan de ikk bruge den information til noget. Stodrtet ihvetfald i mine papirer

Anmeld

11. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvis det er adgangsgivende, et krav for at du kan blive optaget så skal du skrive det på og ringe til din skole og spørge om du kan hente den eller faxe den til dig. (eller din venindes/kærestes osv. arbejde, da ikke særlig mange mennesker har en fax)

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg ville ringe til den tidligere uddanelse imorgen, og spørge om der er mulighed for at man kan få en kopi eller hvad der ellers kan gøres...

åh ja. Selvfølgelig.
Det tænkte jeg slet ikke på Godt jeg er anonym he he

Anmeld

11. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

åh ja. Selvfølgelig.
Det tænkte jeg slet ikke på Godt jeg er anonym he he

ej, det er da ikke flovt eller noget.... 

når man er nervøs og ikke ved hvad man skal gøre kan man ikke lige finde på en løsning selv så er det godt man kan spørge til råds herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.