Sådan.. 7,5 km. gå tur :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

JH12

Vil da lige "prale"

Har idag været ude og gå en dejlig LANG gå tur med kæresten.. Både på stranden og i skoven.. Vejret skulle jo lige nydes..
Men det blev til en gå tur på 7,5 km. uden pauser

Mine svigerforældre er dog ikke så vilde med jeg har bevæget mig så langt, når jeg efterhånden er så langt henne (31+5) Men jeg nød det, og kroppen klaget ikke rigtig, til trods for en mindre bækkenløsning.. Det er Fantastisk det stadigvæk er muligt at leve livet som før, selvom der er nogle ekstra kilo at slæbe på, og en mave der er lidt i vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

NNL

Lyder godt nok bare lækkert med en gåtur Og vejret var jo helt perfekt i går... Tror godt nok jeg havde givet op inden de 7,5 km må jeg indrømme  Så synes egentlig du er ret så sej

Anmeld

12. marts 2012

MariaJ

Lyder skønt . Hvorfor i alverden bekymrer det dine svigerforældre at du rører dig? Det var jo bare en gåtur. Jeg tror bare du skal glæde dig over at du stadig kan gå langt. Det kommer både dig og baby til gode, hvis du er i god form til fødslen.

Anmeld

12. marts 2012

JH12

MariaJ skriver:

Lyder skønt . Hvorfor i alverden bekymrer det dine svigerforældre at du rører dig? Det var jo bare en gåtur. Jeg tror bare du skal glæde dig over at du stadig kan gå langt. Det kommer både dig og baby til gode, hvis du er i god form til fødslen.

Det er mere stedet jeg gik, og afstanden til normale veje, de bekymre sig om..-  i tilfælde af jeg skulle overanstrege mig, eller gå i fødsel, så ville det være svært at komme og hente mig..

Anmeld

12. marts 2012

JH12

NNL skriver:

Lyder godt nok bare lækkert med en gåtur Og vejret var jo helt perfekt i går... Tror godt nok jeg havde givet op inden de 7,5 km må jeg indrømme  Så synes egentlig du er ret så sej

tak

Vejret var rigtig lækkert, også er det jo bare at komme ud og nyde det.. og når vi alligevel har en hund med ADHD, så kunne vi lige så godt komme ud og nyde det gode vejr, og gå en LANG tur.. utroligt nok blev han ikke rigtig træt, men det gjord jeg derimod ..

Anmeld

12. marts 2012

MariaJ

Joyce1986 skriver:

Det er mere stedet jeg gik, og afstanden til normale veje, de bekymre sig om..-  i tilfælde af jeg skulle overanstrege mig, eller gå i fødsel, så ville det være svært at komme og hente mig..

Ja, det skal man selvfølgelig tænke lidt over. Men dejligt for dig, at du kan være så aktiv.

Anmeld

13. marts 2012

Guldimaven

Hold da op hvor sejt! bare jeg går 1 km, begynder min krop at brokke sig.. 

Anmeld

16. marts 2012

Miss Juul

Hvor er du bare sej Synes det er super flot du stadig kan gå så langt! Jeg kan ikke gå 1km før jeg er smadret et par dage efter, så må helt sikkert være positivt, og ville bestemt udnytte det hvis jeg var dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.