Mens spørgsmål, Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

metski83

Jeg har et spørgsmål ang. mens

For første gang, siden jeg smed mine p piller for over et år siden, er min mens kommet regelmæssigt to måneder i træk.

Denne måned bliver jeg bare ved med at bløde. Den sidste uge har det ikke som sådan været friskt blod, men ligesom når mens er ved at slutte. Har blødt i halvanden uge nu, og det bliver ved. På onsdag har jeg blødt i to uger.

Nogen der har prøvet det, og hvad kan det skyldes ?

Det skal lige sige, at jeg lige har fået taget celleskrab, klamydiatest mm. som så helt fint ud. (Alle de test pga. vi skal i barnløshedsbejandling)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

metski83

Den røg hurtigt væk

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ved ikke hvad det kan skyldes .
Men jeg har selv prøvede det enkelte måneder igennem mit liv . Og det stopper igen .
Men kan du ikke kontakte lægen og spøger hvis ik det er stoppet onsdag ??

Anmeld

11. marts 2012

Giraffen

metski83 skriver:

Jeg har et spørgsmål ang. mens

For første gang, siden jeg smed mine p piller for over et år siden, er min mens kommet regelmæssigt to måneder i træk.

Denne måned bliver jeg bare ved med at bløde. Den sidste uge har det ikke som sådan været friskt blod, men ligesom når mens er ved at slutte. Har blødt i halvanden uge nu, og det bliver ved. På onsdag har jeg blødt i to uger.

Nogen der har prøvet det, og hvad kan det skyldes ?

Det skal lige sige, at jeg lige har fået taget celleskrab, klamydiatest mm. som så helt fint ud. (Alle de test pga. vi skal i barnløshedsbejandling)

jeg har aldrig prøvet det så jeg kan desværre ikke rigtig sige noget klogt, jeg ville bare ikke smutte uden og som Pernille siger ville jeg også kontakte lægen i morgen hvis ikke det er stoppet - hellere en gang for meget end en for lidt 

Anmeld

11. marts 2012

metski83

Pernille08 skriver:

Jeg ved ikke hvad det kan skyldes .
Men jeg har selv prøvede det enkelte måneder igennem mit liv . Og det stopper igen .
Men kan du ikke kontakte lægen og spøger hvis ik det er stoppet onsdag ??

Jeg skal heldigvis til gynækolog onsdag, så kan de tjekke det der.

Jeg har aldrig før blødt længere end en uge, så tænkte bare, hvad er der galt.

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

metski83 skriver:

0

Jeg skal heldigvis til gynækolog onsdag, så kan de tjekke det der.

Jeg har aldrig før blødt længere end en uge, så tænkte bare, hvad er der galt.

OKAy . Godt de lige tjekker det . Men tror bestemt ikke der er noget galt .

Anmeld

11. marts 2012

metski83

Giraffen skriver:

jeg har aldrig prøvet det så jeg kan desværre ikke rigtig sige noget klogt, jeg ville bare ikke smutte uden og som Pernille siger ville jeg også kontakte lægen i morgen hvis ikke det er stoppet - hellere en gang for meget end en for lidt 

Tak for det

Skal til gynækolog onsdag, ang. barnløshedsbehandling start mm. Så der regner jeg med at sprøge ham.

Har bare aldrig før blødt så længe.

Anmeld

11. marts 2012

metski83

Pernille08 skriver:

OKAy . Godt de lige tjekker det . Men tror bestemt ikke der er noget galt .

Håber jeg heller ikke, håber bare det er tilfældigt.

Anmeld

11. marts 2012

Giraffen

metski83 skriver:

Tak for det

Skal til gynækolog onsdag, ang. barnløshedsbehandling start mm. Så der regner jeg med at sprøge ham.

Har bare aldrig før blødt så længe.

jeg kender heller ikke lige til nogle årsager til det.... det kan jo være din krop bare lige er ved at finde sig selv efter alle de prøver og sådan, men tror også det er rart at få lidt ro i sindet så det lyder som en go idé at spørge gynækologen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.