Flyverdragt/fleecedragt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
morethanperfect skriver:

Ja sådan en kan du nok godt anskaffe dig .. De ser så behalige ud , og det er jo ikk spild af penge ..

Så sandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

tinasmor

Min datter (7 måneder) sidder i barnevognen med ammepuden bagved sig. Hun har flyverdragt og hue på når vi går tur. Skal hun sove har hun en fleecedragt og sleebee.

Anmeld

11. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
tinasmor skriver:

Min datter (7 måneder) sidder i barnevognen med ammepuden bagved sig. Hun har flyverdragt og hue på når vi går tur. Skal hun sove har hun en fleecedragt og sleebee.

Nå ja man kan da også bruge sin ammepude. Smart. Tak for svar

Anmeld

12. marts 2012

Tona

mor:) skriver:

Altså nu har jeg set sådan nogle smarte barnevognspuder som støtter både i ryggen og ud i siderne. Og tænkte så om det er nødvendigt nu hvor han ikke kan sidde selv endnu eller er pladen støtte nok?

Ja, det ville være en god ide at købe sådan en. De kan godt karte en del rundt i barnevognen ellers når de endnu ikke er stabile og det er jo lidt synd.

Vi har ikke sådan en pude, men gjorde det at vi satte pusletasken ind bag ved ryggen på Amanda og så en dyne hen over den og godt ned langs siderne på hende så hun var støttet. Det fungerer godt nok, men er superbøvlet hvis man så skal have noget i pusletasken. Hvis jeg skulle gøre det om ville jeg købe en FjolleTrold barnevognspude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.