Isabellas hyggekrog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Sakris

Isabella er 14 måneder, og har ikke sit eget værelse endnu, da vi ikke har pladsen. (vi har en dobbeltstue og et soveværelse)

Vi har valgt at lave en hyggekrog i hver rum, og vil da lige vise dem.

Billed 1 og to er fra stuen og billed 3 er fra spisestuen :-) Hun elsker bare at sidde og lege der, og være i nærheden af os. Så det er bare helt perfekt.

Ja, man er jo nok ikke i tvivl om at vi har en pige. Min kæreste synes det er en anelse for feminint, men det bliver nok fint når hun får sit eget værelse engang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Mamalou

Ej hvor hyggeligt, og hvor har hun nogle rigtig fine ting.

Anmeld

11. marts 2012

Røverdatter

åårh hvor er det altså bare fint! Og jeg synes faktisk ikke det er 'for piget'. Synes det ser super hyggeligt ud. Jeg gad da godt sidde på det hæklede tæppe og hygge mig... heheh

Anmeld

11. marts 2012

Janni.

Det ser rigtig hyggeligt ud. 

Anmeld

11. marts 2012

TeamRocket

Hvor ser det lækkert ud! Synes slet ikke det er piget på den 'irriterende plastik pink' måde som min mand kalder det. Det er bare rigtig rigtig fint

Anmeld

11. marts 2012

Maja_4000

Hvor er det bare fint

Og sikke meget bObles ! Bruger hun dem ? :b

Anmeld

11. marts 2012

Sofia

Hvor er det bare fint, og hun er en heldig pige, sikke mange lækre ting hun har! Jeg elsker bobles, de prikkede tæppe, svampelampen, den røde træk elefant, Kaj og Andrea og det lille sættekasse-hus. Virkelig fint og gennemført det hele. Alfred har sit eget værelse, men han leger altid i et hjørne af stuen. Så værelser bruger vi egentlig kun til at pusle og sove i. Vores lejlighed er indrettet med to stuer, men der er en skydedør i mellem så derfor bruger vi bare den ene stue til hans værelse.

Anmeld

11. marts 2012

Sakris

Mamalou skriver:

Ej hvor hyggeligt, og hvor har hun nogle rigtig fine ting.

Tak

Anmeld

11. marts 2012

Sakris

Himmelsmil skriver:

åårh hvor er det altså bare fint! Og jeg synes faktisk ikke det er 'for piget'. Synes det ser super hyggeligt ud. Jeg gad da godt sidde på det hæklede tæppe og hygge mig... heheh

Tak, jeg synes også selv jeg havde styret mig med farverne.... Men inden vi fik hende var alt selvfølgelig bare grønt. Så det er jo lidt anerledes

Anmeld

11. marts 2012

Sakris

Janni. skriver:

Det ser rigtig hyggeligt ud. 

Jeg er også bare tilfreds. Og bliver så glad når hun sidder og leger der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.