puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Gravid2012

jeg er naesten 7 uger henne... og er begyndt ikke at vaere sulten mere.. jeg kan kun faa mad ned en gang om dagen... hvis jeg bare lugter koed faar jeg det daarlig.. saa det skal helst vaere frugt, ris, eller en pandekage... er der nogen der har proevet at miste appetiten i graviditeten ??? og hvad goer man - hvis der er noget man kan goer? (skal lige siges jeg har kun braekket mig en gang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kay

jeps... det er ganskenormalt... bare søgt for at få spist alt det du kan få dig selv til... uden at kaste op...

jeg smed alle kostråd ud af vinduet og levede faktisk af ristet brød og frugt i 2 måneder... tabte 5 kg. men bare rolig baby kan klare det og tager hvad den skal havde... bare sørg for at få folsyre og vitaminer ned

spiste intet kød og kunne ikke handle uden at kaste op... puhh hvor jeg husker det... men det er hurtigt overstået

Anmeld

11. marts 2012

Gravid2012

11. marts 2012

maryjane

Tjaaaaa min erfaring i det tilfælde er bare at spise det jeg kunne få ned, om det så var sundt eller ej. Hvis set gir mening. 

Anmeld

11. marts 2012

Gravid2012

Kay skriver:

jeps... det er ganskenormalt... bare søgt for at få spist alt det du kan få dig selv til... uden at kaste op...

jeg smed alle kostråd ud af vinduet og levede faktisk af ristet brød og frugt i 2 måneder... tabte 5 kg. men bare rolig baby kan klare det og tager hvad den skal havde... bare sørg for at få folsyre og vitaminer ned

spiste intet kød og kunne ikke handle uden at kaste op... puhh hvor jeg husker det... men det er hurtigt overstået

puha.. blev helt naervoes... jeg syntes ogsaa det er svaert at foelge alle de raad... hvor langt tid havde du det paa denne maade? det er vel forhaablig ikk hele graviditeten??

Anmeld

11. marts 2012

Gravid2012

maryjane skriver:

Tjaaaaa min erfaring i det tilfælde er bare at spise det jeg kunne få ned, om det så var sundt eller ej. Hvis set gir mening. 

jo det gir mening tak for dit svar..

Anmeld

11. marts 2012

Kay

1234567890 skriver:

puha.. blev helt naervoes... jeg syntes ogsaa det er svaert at foelge alle de raad... hvor langt tid havde du det paa denne maade? det er vel forhaablig ikk hele graviditeten??

stille og roligt i uge 13+ fik jeg lyst til mere og mere, og andre ting... jeg spiser stadig rigtig meget frugt... og der er stadig nogle ting jeg bare ikke har lyst til... men apetitten er 100% tilbage igen det var den omkring 15+

jeg fik dengang afvide at jeg skulle være glad... for jo stærkere syntomer... altså kvalme og madlede og det jo mere sikkert var det at baby havde det godt der inde   det holdte mig rigtig godt oppe de næsten 2 måneder det varede...

jeg var så "uheldig" at det var igennem det meste af devember og januar... så intet julemad og konfekt til mig i år...  men så heller ikke de ekstre killo... og har faktisk stadig ikke lyst til marcipan som jeg ellers ALTID har ELSKET

Anmeld

11. marts 2012

Gravid2012

Kay skriver:

stille og roligt i uge 13+ fik jeg lyst til mere og mere, og andre ting... jeg spiser stadig rigtig meget frugt... og der er stadig nogle ting jeg bare ikke har lyst til... men apetitten er 100% tilbage igen det var den omkring 15+

jeg fik dengang afvide at jeg skulle være glad... for jo stærkere syntomer... altså kvalme og madlede og det jo mere sikkert var det at baby havde det godt der inde   det holdte mig rigtig godt oppe de næsten 2 måneder det varede...

jeg var så "uheldig" at det var igennem det meste af devember og januar... så intet julemad og konfekt til mig i år...  men så heller ikke de ekstre killo... og har faktisk stadig ikke lyst til marcipan som jeg ellers ALTID har ELSKET

okay.. saa maa jeg haabe min appetit ogsaa kommer tilbage tak for dit svar

Anmeld

11. marts 2012

Kay

1234567890 skriver:

okay.. saa maa jeg haabe min appetit ogsaa kommer tilbage tak for dit svar

velbekomme håber du ku bruge det   og du kan bare skrive hvis der er noget andet... så må vi se om jeg kan svare.. hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.