Sujan skriver:
Nu er der 2 uger til termin. Trods meget modgang glæder jeg mig sådan til hun kommer til verden.
Men synes tiden nu her er lidt hård. I sidste uge kunne jeg både cykle og alt muligt. Nu bider pluk veerne godt hvis jeg laver for meget.
Hr svært ved at holde mig helt i ro så får stadig gået nogle lange ture med hunden og sådan.
Tager en dag af gangen og ser hvad den bringer. I går kunne jeg næsten ingen ting og endte med at ligge ned det meste af dagen.. det ligner mig ellers ikke. Men er vel nødt til at lytte til kroppen!!!! I dag vågnede jeg mega tidligt, stod op, i bad og ordnet mig selv lidt. Fik ordnet lidt husligt arbejde og ja så gik jeg kold efter et par timer og har ikke rigtig kunne tage mig sammen til noget siden..
Har i andre det også sådan???? Synes man er evig træt og øm i kroppen..
Glæder mig til lillepigens ankomst, men har alligevel elsket at være gravid, så tror jeg kommer til at savne maven helt vildt...
Hvordan går det med jer andre her op til termin???
Jeg har haft det på samme måde, siden jeg gik fra på barsel.
Det er som om jeg ikke rigtig lyttede til kroppens signaler om at slappe lidt af, da jeg stadig arbejdede, men nu orker jeg knapt nok at stå op om morgenen...og sådan har det været fra dag 1 af af min barsel 
Jeg sover dårligt om natten pga toiletbesøg og når min mand står op går der flere timer, inden jeg kan falde i søvn igen.
Nu har jeg heldigvis kun 2 dage til termin
, men huset ligner jeg ved ikke hvad og der er stadig ikke styr på alle tingene til lillemandens ankomst
men jeg må bare tage dagene som de kommer.
Plukveerene er blevet mere smertefulde og kommer bare jeg vender mig i sengen
håber ikke jeg skal gå alt for længe inden jeg har ham i mine arme...
Jeg har været meget glad for min graviditet, men nu vil jeg også gerne videre og nyde min tilværelse som nybagt mor 
Anmeld