NF-scanning på onsdag o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

piadas

Jeg har helt glemt at fortælle jer, at jeg skal scannes på onsdag kl. 10.30.

Jeg har fået tid til NF-scanning, men jeg er næsten 100% sikker på, at jeg bliver sendt hjem igen med uforrettet sag, fordi jeg jo nok er ca. 3 uger kortere henne, end min læge skrev i vandrejournalen. Ifølge sidste mens vil jeg være 12+5 på onsdag, men jeg er nok nærmere 9+?, og så er det jo for tidligt.

Jeg tager selvfølgelig afsted alligevel, for jeg glæder mig så meget til at se den lille bebs + selvom jeg ikke er langt nok henne til at få lavet nakkefoldsscanning, kan de jo nok fortælle mig, hvilken uge jeg er i - og det er det, jeg glæder mig mest til at få at vide. Jeg har lidt svært ved at forholde mig til, at jeg mangler en dato for terminen. Jeg har heller ikke fået taget mavebilleder endnu, fordi min hjerne siger, det er formålsløst, når jeg ikke ved, hvilken uge jeg er i - men det er jo noget sludder, for det ved jeg jo lige om lidt!

Nå, jeg ved egentlig ikke, hvad jeg ville med indlægget, men nu fik I da en sludder for en sladder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Lilje82

Hvor spændende Pia Kan ski da godt forstå du tager afsted, det er jo altid skønt at se det lille mirakel der bor i hulen  Glæder mig til at høre om det

Anmeld

11. marts 2012

CA

Ville endnu en gang ønske du ku tage min mave med Glæder mig til at høre om det! Tænk hvis nu du ER de 12 uger henne Det ku da være fedt! 

Anmeld

11. marts 2012

AnneBJ

Ih jeg glæder mig til at høre om det! OG er enig med Carina - 12 uger istedet for 9 kunne da være viiildt fedt!

Kan godt forstå du glæder dig til en "endelig" terminsdato! (Som du kan lægge 14 dage til )

Anmeld

11. marts 2012

Sofia

Ih det er spændende

Anmeld

12. marts 2012

Elvers

Ih, det bliver spændende Pia! Og tænk nu, at du er 12+, så er du jo langt allerede! der forventes up-date på baby.dk straks efter scanningen

Anmeld

13. marts 2012

piadas

Ja, det bliver megaspændende!

Sorry, at jeg ikke har fået svaret med samme hastighed, som jeg plejer, men jeg sover hele tiden!!

Igår gik jeg i seng samtidig med Ida kl. 20! Og jeg sov til kl. 6, så 10 timer blev det til - og jeg tror såmænd godt, jeg kunne have sovet mere! Enten er det en tse-tse-flue...eller også er jeg bare gravid!

Anmeld

13. marts 2012

Mettemus

Wuhu det blir FEDT! Skrukke Mette æder alt der handler om graviditet råt og NF-skanning må derfor betegnes som et hovedmåltid! Glæder mig på dine vegne....

Anmeld

14. marts 2012

DK

Nææ allerede? Eller ja det er det jo så måske heller ikke ;-)

Hvor bliver det spændende. Forventer naturligvis update på vej ud fra scanningslokalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.