Hollywood tema.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Guldimaven

Hej piger. Jeg er inviteret til en fest, hvor det er Hollywood tema og man skal derfor være klædt ud, som en person der fra.. Festen er den 21 april, og der har jeg altså 1 måned til termin.. Så regner med at have en stor mave til den tid! Eller rettere sagt større! Her kommer spørgsmålet så! Hvad kan jeg lige klæde mig ud som?? Helst ikke for dyrt, og gerne behageligt! Skriver fra iPhone, så undskyld de manglende afsnit og smileys! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Billemyre

Hmm, en eller anden fra Hollywood som har mange børn..
Angelina..? Selvom størstedelen selvfølgelig er adopterede.

I øvrigt et fedt tema 

Du kan også gå i modsat retning og klæde dig sexet ud som Marilyn Monroe i sin hvide "7 Year Itch"-kjole for at skabe en sjov kontrast..  

Anmeld

11. marts 2012

Billemyre

Du kan også klæde maven ud som et eller andet andet... En Golden Globe statuette?? 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

11. marts 2012

Dot D

Så lige et billede i Se & Hør af en højgravid Jessica Simpson, hun havde en flot rød kjole på. Der er da Hollywood over hende, så efterlign hendes look, så må den da være i lige skabet

Anmeld

11. marts 2012

Guldimaven

Billemyre skriver:

Hmm, en eller anden fra Hollywood som har mange børn..
Angelina..? Selvom størstedelen selvfølgelig er adopterede.

I øvrigt et fedt tema 

Du kan også gå i modsat retning og klæde dig sexet ud som Marilyn Monroe i sin hvide "7 Year Itch"-kjole for at skabe en sjov kontrast..  

Ja, har også selv overvejet angelina.. Det er jo bare en fin kjole af en art... 

Anmeld

11. marts 2012

Guldimaven

Kay skriver:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=hollywood+pregnant&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=657&wrapid=tlif133148718794310&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3eFcT_ztO4jSsgbEvbCRDA

her er nogle billeder af kendisser med mave på

men ellers wobbi goldberg i haløj i klosteret

hmmm....  tænker lige videre

Ja tænk endelig videre.. Kan bruge alle forslag. 

Anmeld

11. marts 2012

Guldimaven

Dot D skriver:

Så lige et billede i Se & Hør af en højgravid Jessica Simpson, hun havde en flot rød kjole på. Der er da Hollywood over hende, så efterlign hendes look, så må den da være i lige skabet

Ja, det har jeg overvejet.. Fordi jeg er ikke så kreativ så tror det ender med bare at blive en flot kjole af en art! 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Ja tænk endelig videre.. Kan bruge alle forslag. 

hvis du skal følges med en kan i være gø og gokke???

Anmeld

11. marts 2012

Kay

eller hvad med arnold schwarzenegger da han spilleder med i "junior"??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.