Sidste SP besøg overstået! (Hvad vejer jeres nu?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Tynen

Det er egentlig lidt sørgmodigt - Endnu en af de ting der markerer at ungen er ved at være stor og at man snart skal hilse go´dag og velkommen til den nye hverdag :S

Stella sluttede af med en vægt på hele .. Og hold nu fast! 7,5 kg!! YEHAA!!
Synes ellers hun var stået stille, men nej, det var bare synsbedrag!

Hvad vejer jeres unger nu?

Kunne være sjovt at se hvor hun ligger henne af.

Trine - Nu med sovende bebs! WOW!!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Nadi

Vi havde også sidste besøg igår, og kan godt nikke genkendene til den følelse. Blev også lidt underlig da hun sagde de var det sidste besøg. Det var jeg slet ikke forberedt på.

Oliver vejer 10,6kg og er 73cm lang, han er en lille tyksak, men han er min tyksak :D

-Nadia

Anmeld

7. marts 2008

Anna-Rosa

Rosa-Lie vejer og måler præcis det samme som hendes søster gjorde den gang: 74 lang, 44,5 om hovedet og 10 kg.... :D

Anmeld

7. marts 2008

Susan1978

Emil er lige blevet vejet ude på børneafdelingen og han vejer faktisk mindre end jeg troede..

han vejer 9,2 .. og vil tro han er 71-72 cm.. ca..

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Måske jeg lige skulle tage længden med : 66,5 cm.

Puha - Der er dælme langt op til de 10 kg. ;)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Anna-Rosa

Tynen skriver:

Måske jeg lige skulle tage længden med : 66,5 cm.

Puha - Der er dælme langt op til de 10 kg. ;)

Trine

Jaerh....men hun er jo heller ikke så lang, så passer det mon ikke meget godt sammen? Min hun får bare at vide hele tiden hvor "basset" hun er;)

Anmeld

7. marts 2008

Anja

Elias vejede sidst 10 kg og målte 75 cm.

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

Sverke-bassen vejer 9,7 kg og kan hverken sidde eller kravle, hvilket storebror havde kunnet i flere uger på dette tidspunkt. Ja faktisk var han begyndt at rejse sig op af ting på dette tidspunkt, læste det lige i hans babykalender hvorefter jeg kiggede på Sverke og begyndte at grine for han ligger bare flad som en pandekage, og kan lige trække sig lidt frem med armene. Men storebror vejede også flere kg mindre....så mon ikke der er noget med ordsproget lille og kvik, stor og doven ( nu håber jeg fandme ikke jeg fornærmer nogen :$ )

Anmeld

7. marts 2008

Anna-Rosa

linepaaske skriver:

Sverke-bassen vejer 9,7 kg og kan hverken sidde eller kravle, hvilket storebror havde kunnet i flere uger på dette tidspunkt. Ja faktisk var han begyndt at rejse sig op af ting på dette tidspunkt, læste det lige i hans babykalender hvorefter jeg kiggede på Sverke og begyndte at grine for han ligger bare flad som en pandekage, og kan lige trække sig lidt frem med armene. Men storebror vejede også flere kg mindre....så mon ikke der er noget med ordsproget lille og kvik, stor og doven ( nu håber jeg fandme ikke jeg fornærmer nogen :$ )

Det er bare helt præcis det samme herhjemme, bortset fra at de var nøjagtigt lige store...Men nå! De skal jo nok begynde på alt det sjove på et eller andet tidspunkt og indtil da, så ved vi jo hvor vi har dem:D

Anmeld

7. marts 2008

Muffinmus

Tja...det er jo snart 1 mdr siden..men der vejede han 9, 1 og var 72... så tror han er bokset lidt, men måske er vægten den samme eftersom han jo kravler konstant og bruger masser af energi:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.