spørgsmål angående mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

2721

Undskylder på forhånd for detaljer men når i har jeres mens har i så oplevet at der kom store blod klumper ud?
Min mens er kommet ret pludseligt og jeg bløder meget. Det ser friskt ud og det nærmest løber her da jeg så skulle tisse kom der klumper ud som i mine øjne var meget store :-O

Andre der har oplevet det ?
Er der grund til bekymring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Håber

Puslingen skriver:

Undskylder på forhånd for detaljer men når i har jeres mens har i så oplevet at der kom store blod klumper ud?
Min mens er kommet ret pludseligt og jeg bløder meget. Det ser friskt ud og det nærmest løber her da jeg så skulle tisse kom der klumper ud som i mine øjne var meget store :-O

Andre der har oplevet det ?
Er der grund til bekymring?

Jeg bløder med klumper hver gang jeg har min mens. Og min læge siger at det bare betyder jeg bløder kræftigt

Anmeld

11. marts 2012

2721

Jeg har også prøvet at have klumper i før, men det her var bare en klump på størrelse med en golfbold og så bløder jeg MEGET og det gør ondt

Anmeld

11. marts 2012

Kay

jeg har altid blødt i klumper... hvis jeg ikke er på p piller så styrtbløder jeg med klumper i ca. 10 dage...

hvis det gør dig urolig at der pludselig kommer klumper så kan du jo ringe til lægen... eller rigne til den der smarte nye sundheds telefon hvor man kan spørge om hvad du kan gøre

Anmeld

11. marts 2012

Koen.

Altså ligenu har jeg jo selvfølgelig ikke mens men siden jeg fik Lærke har min mens altid været som du beskriver, SÅ lækkert

Anmeld

11. marts 2012

bullerbassen

Her har jeg MEGET kraftig mens , og det løber ( undskyld ) ud af mig. Kæmpe klumper  Er så træt af det, spiser piller hver gang ellers er jeg bundet til hjemmet.

Da det er så voldsomt. Døjer med smerter ved æggestokken ( tror jeg det er ) 

Det eneste tidspunkt jeg ville ønske jeg var en mand

Anmeld

11. marts 2012

Clisolka

Sådan var min mens inden jeg blev gravid  Kraftig blødning, smerter og klumper. Gud hvor jeg hadede det... 

Nu hvor jeg har født var det sådan de 2 første gange efter fødslen. Nu har jeg haft min mens 5-6 gange og nu har den stabiliseret sig til ingen smerter, ingen klumper og minus kraftig blødning - jeg troede det var løgn da jeg havde min mens i sidste uge 

Anmeld

11. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Altså ligenu har jeg jo selvfølgelig ikke mens men siden jeg fik Lærke har min mens altid været som du beskriver, SÅ lækkert

Ej øv altså
Håber ikke det er noget der skal til at ske hver måned

Anmeld

11. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Her har jeg MEGET kraftig mens , og det løber ( undskyld ) ud af mig. Kæmpe klumper  Er så træt af det, spiser piller hver gang ellers er jeg bundet til hjemmet.

Da det er så voldsomt. Døjer med smerter ved æggestokken ( tror jeg det er ) 

Det eneste tidspunkt jeg ville ønske jeg var en mand

Du skal ikke undskylde søde, det er præcis det samme her
Håber ikke det er sådan det skal være fra nu af

Føler med dig

Anmeld

11. marts 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Sådan var min mens inden jeg blev gravid  Kraftig blødning, smerter og klumper. Gud hvor jeg hadede det... 

Nu hvor jeg har født var det sådan de 2 første gange efter fødslen. Nu har jeg haft min mens 5-6 gange og nu har den stabiliseret sig til ingen smerter, ingen klumper og minus kraftig blødning - jeg troede det var løgn da jeg havde min mens i sidste uge 

Rart du er sluppet af med det

Håber ikke det er sådan jeg skal til at have det fra nu af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.