Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
th skriver: Vores dreng på 8½ md er lige faldet og slået læben/gummen ned i bordet og bløder meget, vi kan se det er den streng vi har over fortænderne der er revet helt over. skal vi tage på skadestuen, eller gror det sammen igen???
Vores dreng på 8½ md er lige faldet og slået læben/gummen ned i bordet og bløder meget, vi kan se det er den streng vi har over fortænderne der er revet helt over. skal vi tage på skadestuen, eller gror det sammen igen???
Jeg ville ringe derind og snakke med lægesekretæren. Så må hun afgøre om i skal komme ind eller ej.
god bedring til ham
Siger som de andre:
Ring og spørg!Hellere en gang for meget end for lidt, og så får du et svar, du kan stole på.
Pernille08 skriver: Jeg ville klart lige kontakte vagtlægen så sender i jer evt direkte til skadestuen
Jeg ville klart lige kontakte vagtlægen så sender i jer evt direkte til skadestuen
sarahb skriver: Den streng hvis den er stram så flækker den selv ved fald m.m. Så er i fri for at få ham i narkose hvis den skulle brændes over hvis den var for stram. Det er meget normalt. Men selvfølgelig hvis han mistet meget blod så ja men ellers hold koldt på, evt en istetning
Den streng hvis den er stram så flækker den selv ved fald m.m. Så er i fri for at få ham i narkose hvis den skulle brændes over hvis den var for stram. Det er meget normalt. Men selvfølgelig hvis han mistet meget blod så ja men ellers hold koldt på, evt en istetning
th skriver: tak for svar. vi putter koldt på
tak for svar. vi putter koldt på
sarahb skriver: Det var godt Min søn havde et stramt læbebånd sagde tandlægen da han så skulle ha dræn i og i narkose fik vi den til at brænde det hvis nu det ikke skete af sig selv. Når det er stramt er der nemlig tendens til mellemrum mellem tænderne.
Det var godt Min søn havde et stramt læbebånd sagde tandlægen da han så skulle ha dræn i og i narkose fik vi den til at brænde det hvis nu det ikke skete af sig selv. Når det er stramt er der nemlig tendens til mellemrum mellem tænderne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128