Hurtig hjælp skadestue eller ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

th

Vores dreng på 8½ md er lige faldet og slået læben/gummen ned i bordet og bløder meget, vi kan se det er den streng vi har over fortænderne der er revet helt over. skal vi tage på skadestuen, eller gror det sammen igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville klart lige kontakte vagtlægen så sender i jer evt direkte til skadestuen

Anmeld

11. marts 2012

sarahb

Den streng hvis den er stram så flækker den selv ved fald m.m. Så er i fri for at få ham i narkose hvis den skulle brændes over hvis den var for stram.
Det er meget normalt. Men selvfølgelig hvis han mistet meget blod så ja men ellers hold koldt på, evt en istetning

Anmeld

11. marts 2012

Palaja

th skriver:

Vores dreng på 8½ md er lige faldet og slået læben/gummen ned i bordet og bløder meget, vi kan se det er den streng vi har over fortænderne der er revet helt over. skal vi tage på skadestuen, eller gror det sammen igen???

Jeg ville ringe derind og snakke med lægesekretæren. Så må hun afgøre om i skal komme ind eller ej. 

god bedring til ham 

Anmeld

11. marts 2012

Ciss

Siger som de andre:

Ring og spørg!
Hellere en gang for meget end for lidt, og så får du et svar, du kan stole på.

Anmeld

11. marts 2012

th

Pernille08 skriver:

Jeg ville klart lige kontakte vagtlægen så sender i jer evt direkte til skadestuen

har lige snakket med dem og da han heldigvis ikke har fået tænder skulle vi bare putte noget koldt på.

Anmeld

11. marts 2012

th

sarahb skriver:

Den streng hvis den er stram så flækker den selv ved fald m.m. Så er i fri for at få ham i narkose hvis den skulle brændes over hvis den var for stram.
Det er meget normalt. Men selvfølgelig hvis han mistet meget blod så ja men ellers hold koldt på, evt en istetning

tak for svar. vi putter koldt på

Anmeld

11. marts 2012

sarahb

th skriver:

tak for svar. vi putter koldt på

Det var godt
Min søn havde et stramt læbebånd sagde tandlægen da han så skulle ha dræn i og i narkose fik vi den til at brænde det hvis nu det ikke skete af sig selv. Når det er stramt er der nemlig tendens til mellemrum mellem tænderne.

Anmeld

11. marts 2012

th

sarahb skriver:

Det var godt
Min søn havde et stramt læbebånd sagde tandlægen da han så skulle ha dræn i og i narkose fik vi den til at brænde det hvis nu det ikke skete af sig selv. Når det er stramt er der nemlig tendens til mellemrum mellem tænderne.

jamen så er det jo godt han klarer det selv selvom det så meget slemt ud.

Anmeld

11. marts 2012

Kløver

synes jeg kan huske en jeg kender som også oplevede hendes barns streng sprang, hvor hun fik at vide det var meget normalt, hvis den var lidt stram. men ville lige snakke med vagtlægen for en sikkerheds skyld, så sender de jer på skadestuen hvis det er nødvendigt, mener ikke man må komme uanmeldt på skadestuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.