Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja en p-ring? altså fx hvis manden giver en finger, er der så mulighed for han kommer til at hive den ud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige umiddelbart kan jeg ikke svare op det. Men HVIS den falder ud så er det vel bare at sætte den op igen?
hvis den ryger ud, så sætter du den bare ind igen, eller tager den ud inden i hygger.. den må gerne være ude 1 time når i hygger, skyld den og sæt den på plads bagefter
nettemor skriver: Lige umiddelbart kan jeg ikke svare op det. Men HVIS den falder ud så er det vel bare at sætte den op igen?
ja det selvfølgelig rigtigt nok, det slog mig bare lige
Kamulla skriver: hvis den ryger ud, så sætter du den bare ind igen, eller tager den ud inden i hygger.. den må gerne være ude 1 time når i hygger, skyld den og sæt den på plads bagefter
ja det da egentligt rigtig nok, havde jeg ikke lige overvejet.. men det måske bare lidt en mood killer hvis han pludselig sidder med den i hånden
Anonym skriver: ja det selvfølgelig rigtigt nok, det slog mig bare lige
Men når man åbenbart godt må ha den ude en times tid så ville jeg da fjerne den inden I går igang. Så slipper du for at ligge der og tænke på det
nettemor skriver: Men når man åbenbart godt må ha den ude en times tid så ville jeg da fjerne den inden I går igang. Så slipper du for at ligge der og tænke på det
hehe ja kan godt være det ville være en god ide, tror da ihvertfald at stemningen daler lidt hvis han for hevet den ud
Anonym skriver: hehe ja kan godt være det ville være en god ide, tror da ihvertfald at stemningen daler lidt hvis han for hevet den ud
Hehe ja eller også griner i bare af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128