Det er slet slet ikke unormalt det i går igennem lige nu, de er er ved at nå en alder hvor de oplever rigtig mange ting i løbet af dagen de sluger en masse nye indtryk hver dag og den gennem "ser" de så igen hver aften. lidt lige som når vi tænker dagen igennem. Alt det som de oplever på en dag følels lidt som hvis vi har været på ferie hvor der er sket noget.
De har svært ved at kapre alt for meget i der små dejlig hoveder, så det eneste vi kan gøre for vores små dejlig pus er at tage dem ind til os og vise vi er der for dem.
Når de når en 7-8 måneders alderen begynd de så at forså mor og far ikke er lige ved siden af hele tiden og kan også der reagere voldsomt men der begynde de også at få forståelsen af at mor og far kommer igen. Så det er vigtig at vi gør alt hvade de forlanger af os indtil der for de aner vitterlig ikke en skid før.
Vi havde en periode for 14 dage siden ( det tog ca 14 dag) med Naia hvor hun kun ville sove i mine arme og sådan var det bare selvom jeg syntes det var træls og hårdt nu kommer hun først over først morgnen.
Håber du kan bruge det til noget, og bare lov mig I ikke begynder på "godt nat sov godt" metoden før I runde i hver fald 8 måneder
Anmeld