Mor må ikke røre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Mbk76

Hej 

Vi har et sæt tvillinger på 20 mdr, det skal lige siges at mor og far ikke bor sammen til daglig men er ikke skilt så vi er sammen med vores børn hverdag men sover ikke sammen  det gør de 5 dage hos mig og 9 dage hos deres mor, problemet er at vores datter er helt umulig når hun er hos sin mor og jeg ikke er der hun tuder og er helt umulig og hendes mor må ikke røre hende eller trøste hende hun vågner om natten og kan ikke trøstes fordi hun ikke må røre hende, når hun er hos mig er der intet hun sover igennem og leger og er glad om dagen hvad kan vi gøre, der er ikke særligt rart for min datters mor at hendes datter i den grad vender hende ryggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Janni.

Tænker lidt om 5/9 løsningen måske ikke er det rette for jeres datter? Har i overvejet det?

Anmeld

11. marts 2012

wamse

Jeg tror at jeres datter kan mærke på mor, at hun føler sig utilstrækkelig, og jeres datter har brug for, at mor viser at hun har helt styr på det.

Jeg tror ikke det handler om, at jeres datter hellere vil den ene frem for den anden, men at hun har brug for at mærke, at mor også magter situationen lige så godt som far fx gør. 

Anmeld

11. marts 2012

camilla10

Åh, hvor er det synd for jer alle sammen. Det må være hårdt.

Måske kan det hjælpe mor at tænke på, at de fleste børn reagerer der, hvor de føler sig tryggest til det. Ikke sådan at forstå, at den lille ikke føler sig tryg hos dig, men de fleste børn så små er endnu mest tilknyttet moren, og det er måske derfor hun reagerer der?

Hvor er det godt gået, at I stadig bruger tid sammen. Mon ikke det er vejen frem?

Anmeld

11. marts 2012

Mbk76

Hej

Tak jeres svar, jeg tror du har ret wamse for hun er meget nervøs hvergang hun skal være alene med tvillingerne, jeg tror bestemt heller ikke hun foretrækker far frem for mor men jeg tror hun tydeligt kan mærke den usikkerhed mor har det gør sikkert også emma som vores datter hedder utryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.