Hjæælp mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

LineSchack

Hej alle sammen håber virkelig nogen kan hjælpe da jeg er ved at rive alt hår ud af hovedet efter hånden. Jeg kan simpelthen ikk sove om natten pga syg mavesyre/ halsbrand...det gør så fandes ondt. Jeg har ondt over alt og har simpelthen bare efterhånden kun øv nætter. Vis jeg drikker det mindste kan jeg løbe på lokum hvert 5 min. Og har endelig bare lyst til at sætte mig ned og vræle. Har i gode råd til nætterne? Jeg er 39+3 idag... Sorry for mit brok men puhaa er godt nok ved at blive vanvittig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

l.kjoeller

LineSchack skriver:

Hej alle sammen håber virkelig nogen kan hjælpe da jeg er ved at rive alt hår ud af hovedet efter hånden. Jeg kan simpelthen ikk sove om natten pga syg mavesyre/ halsbrand...det gør så fandes ondt. Jeg har ondt over alt og har simpelthen bare efterhånden kun øv nætter. Vis jeg drikker det mindste kan jeg løbe på lokum hvert 5 min. Og har endelig bare lyst til at sætte mig ned og vræle. Har i gode råd til nætterne? Jeg er 39+3 idag... Sorry for mit brok men puhaa er godt nok ved at blive vanvittig...

Balancid , mælk, og brød til at suge syren. Du kan ligge kosten efter det. Har selv spiserørsbrok og er gravid i uge 33, så kender alt til situationen. Håber du kan bruge rådet

Anmeld

11. marts 2012

LineSchack

Tusind Tak for hjælpen, det vil jeg prøve ;D

Anmeld

11. marts 2012

Janni.

Samarin hjalp her. Det smager af h.. til men det hjalp. Værd at overveje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.