Er ved at køre død i det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja, altså jeg har en søn på ca ½ år, og til dagligt går jeg hjemme med ham.. Min kæreste går på arbejde, alle mine venner bor langt væk, da jeg flyttede kort inden jeg blev gravid.. Og nu kan jeg næsten ikke klare det mere! Jeg har SÅ meget brug for at snakke og se andre mennesker, tage en bytur eller bare drikke en kop kaffe med et andet menneske end min mor eller kæreste... Føler det går ud over min søn, da slet ikke har overskud til noget som helst, går bare og er trist.. Er bange for at jeg er på grænsen til en depression
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..
Havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Maja_4000

Årh .. Jeg kender det godt !

til dig

Anmeld

10. marts 2012

Janni.

til dig, fornemmer du kan bruge det. 

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Ja, altså jeg har en søn på ca ½ år, og til dagligt går jeg hjemme med ham.. Min kæreste går på arbejde, alle mine venner bor langt væk, da jeg flyttede kort inden jeg blev gravid.. Og nu kan jeg næsten ikke klare det mere! Jeg har SÅ meget brug for at snakke og se andre mennesker, tage en bytur eller bare drikke en kop kaffe med et andet menneske end min mor eller kæreste... Føler det går ud over min søn, da slet ikke har overskud til noget som helst, går bare og er trist.. Er bange for at jeg er på grænsen til en depression

Det kan jeg udemærket godt forstå! Har i ikke noget legestue eller andre muligheder i nærheden? Der er altid proppet med en masse forældre og børn! (i hvert fald her i Valby) Eller hvad med en mødregruppe?

Hvor bor du henne af? Jeg har selv en søn på 6 måneder, og er altid frisk på en kop kaffe, hvis du bor i nærheden!

Anmeld

10. marts 2012

sandratobias

Anonym skriver:

Nu ved jeg jo ikk hvor du er fra... Men her hvor jeg er fra er der noget temagruppe... Prøv at snak med SP om det...  

Anmeld

11. marts 2012

2721

jeg har heller ingen venner i den by jeg bor, så kender følelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.