Landet ligger sådan at vi de sidste 7 mdr har været skrevet op til vores nuværende interne venteliste da vi gern vil flytte i noget større og på et plan.
Vi modtog et brev med en lejlighed i feb men den var også 2 plans så vi takkede nej i torsdag tjekker jeg så deres venteliste og kan se der er brev på vej med tilbud om en lejlighed på 1 plan og det sted vi brænder for at ku flytte hen idag modtager vi brevet med posten selvom jeg med det samme trykkede ja ind på hjemmesiden.
Men jeg bliver lidt i tvivl omkring om lejligheden nu er vores da vi har svar frist til 15.03 men der står at brevet er fremsendt til flere og det går efter nummeret på ventelisten.
Det er samme brev som den gang vi fik tilbud om vores nuværende.
Så er der nogen der bare aner en lille smule omkring det og om det evt bare ku være at det er standart brev de sender ud?
Vi var oppe at se den idag og hende den ældre dame sag at hun intet havde hørt fra andre men det siger jo ikk noget om at der muligvis er nogen der har sagt ja.
Desværre tog boligforeningen ikk telefonen i fredags 
Så har nogen af jeg andre prøvet det samme og fik alligevel lejligheden ?
Beklager det blev langt og forvirrende og ved at i nok ikk kan komme med et sikkert svar men øv hvor jeg bare er spændt og nervøs. Og føj der er længe til mandag morgen 

Anmeld