Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tog 14,4 kg på i min graviditet, og her er resultatet.
Første billede er 40+5 og andet billede er 5 dage efter fødslen.
Er lidt stolt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: SMUKT!Det er fandme godt gjort...
SMUKT!Det er fandme godt gjort...
Tak for det.. Ja er også lidt stolt..
Og har endda spist slik og kage..
Emily2012<3 skriver: Tog 14,4 kg på i min graviditet, og her er resultatet. Første billede er 40+5 og andet billede er 5 dage efter fødslen. Er lidt stolt.
Hvor dejligt! Du har allerede en fin mave igen!
Jeg var også en af de heldige Tog også 14 kg på og da jeg gik på vægten første gang efter fødslen (2 uger efter) var de 14 kg væk!
Og med amningen røg der lige 4 kg mere ret hurtigt (de er så tilbage!!! SUK hehe)
Emily2012<3 skriver: Tak for det.. Ja er også lidt stolt.. Og har endda spist slik og kage..
Katte87 skriver: Hvor dejligt! Du har allerede en fin mave igen! Jeg var også en af de heldige Tog også 14 kg på og da jeg gik på vægten første gang efter fødslen (2 uger efter) var de 14 kg væk! Og med amningen røg der lige 4 kg mere ret hurtigt (de er så tilbage!!! SUK hehe)
Tak for det..
Ja det er vildt at det kan gå så hurtigt..
Jeg håber også der ryger en del mere..
Det er helt normalt (ikke for at skuffe dig) Fødsel er den hurtigeste slankekur og det jo helt normalt der ryger 10-15 kg ved fødslen og dagene derefter , da jeg fødte min søn den 25 dec havde jeg nytårsaften tabt næsten det hele og kunne hoppe i mine bukser , det var knapt 20 kg
Emily2012<3 skriver: Tak for det.. Ja det er vildt at det kan gå så hurtigt.. Jeg håber også der ryger en del mere..
Ammer du? For så skal det nok komme Hvis man selvfølgelig ikke bare kører kalorierne ind hehe.
Jeg håber også meget, at jeg kan miste de kg igen
Hvor meget havde du taget på i uge 28 eller der omkring?
Jeg er nemlig i uge 28 og har taget 3 kg på.. Så det kan være jeg ender med at være lige så heldig som dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128