Inspiration til haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

malou

Hej alle sammen

Vi har langt om længe fået fældet vores kæmpe gamle og frygtelige grantræ i haven.. det var 12 meter højt og tog al vores lys og ja.... det var virkelig en grim sag. Nu har vi så fået pløjet haven op og fået plankeværk (næsten færdig) og nu står haven så HELT RÅ. Dvs uden noget som helst i men til Maj skal der rullegræs over det hele.... tror jeg... måske også en stensti langs huset. Har I nogle gode ideer.. til hvordan en have kan se ud? Hvis I har billeder af jeres egne haver vil jeg MEGET gerne se hvordan I har gjort. Er modtagelig for alle input og ideer Så skriv endelig og vedhæft foto´s.. glæder mig til at se dem.

knus Malou

Billede af vores gamle slidte have...nu er hæk og træ helt væk.. SKØNT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Mathilde

Dejligt at få fældet jeres grantræ Altså jeg kan desværre ikke komme med et flot billede, da vi også er de "heldige" ejere at et KÆMPE grantræ lige midt i haven, som i forvejen ikke er voldsom stor... Det skal også fældes!
Jeg ved ikke hvordan vores have skal se ud, men jeg er ikke typen der har mange fine blomsterbede i haven. Jeg ved bare, at jeg vil plante et frugttræ, som skal vokse op med vores lille datter...

Knus Mathilde

Anmeld

30. marts 2009

malou

Mathilde skriver:

Dejligt at få fældet jeres grantræ Altså jeg kan desværre ikke komme med et flot billede, da vi også er de "heldige" ejere at et KÆMPE grantræ lige midt i haven, som i forvejen ikke er voldsom stor... Det skal også fældes!
Jeg ved ikke hvordan vores have skal se ud, men jeg er ikke typen der har mange fine blomsterbede i haven. Jeg ved bare, at jeg vil plante et frugttræ, som skal vokse op med vores lille datter...

Knus Mathilde

Årh... det var da en super god ide.... det med frugttræet!! Den ide nupper jeg.. smiler. Jeg er heller ikke til en masse blomster bede... tror mere jeg er til en masse krukker rundt omkring og måske noget klatreblomster på plankeværket. men ved det ikke endnu. Synes det er svært... fordi der er så mange muligheder og vi starter helt fa bunden af... så der skal virkelig tænkes godt igennem. Ville du lave gynge stativ?

knus malou

Anmeld

30. marts 2009

Mathilde

malou skriver:

Årh... det var da en super god ide.... det med frugttræet!! Den ide nupper jeg.. smiler. Jeg er heller ikke til en masse blomster bede... tror mere jeg er til en masse krukker rundt omkring og måske noget klatreblomster på plankeværket. men ved det ikke endnu. Synes det er svært... fordi der er så mange muligheder og vi starter helt fa bunden af... så der skal virkelig tænkes godt igennem. Ville du lave gynge stativ?

knus malou

Du nupper bare alt det du vil Ja jeg er nemlig også mere til krukker end blomsterbede. Jeg er ikke typen der går med bagdelen i vejret og rykker ukrudt op....og jeg tror ikke der kommer så meget ukrudt i krukker Men jeg vil gerne have et lille urtebed med persille, purløg osv. Nej jeg tror ikke vi bygger et gyngestativ, da der er en legeplads ikke langt herfra, men vi bygger nok en sandkasse. Der vil sikkert gå mange timer med at bage sandkage

Kram Mathilde

Anmeld

31. marts 2009

malou

Mathilde skriver:

Du nupper bare alt det du vil Ja jeg er nemlig også mere til krukker end blomsterbede. Jeg er ikke typen der går med bagdelen i vejret og rykker ukrudt op....og jeg tror ikke der kommer så meget ukrudt i krukker Men jeg vil gerne have et lille urtebed med persille, purløg osv. Nej jeg tror ikke vi bygger et gyngestativ, da der er en legeplads ikke langt herfra, men vi bygger nok en sandkasse. Der vil sikkert gå mange timer med at bage sandkage

Kram Mathilde

Ja du har ret... en sandkasse ville nok også være et hit hos Victor.... det må jeg kigge på. Sidder og prøver at lave en tegning over hvor der skal ligges sten, laves stier, osv. Ikke det nemmeste i verden.

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.