Jeg Æder !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Mor1012

jeg er 19 uger henne mandag,

Og jeg æder !!! jeg kan spise hele tiden.. og jeg sys bare jeg blir større ..

hvad gør i ? jeg har lovet mig selv at ta mig sammen fra mandag af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Mogensen&Peanot

jeg kan da lige være den første til at sige : der er også hul i min mave ! kan spise hele tiden .. og blir ikk rigtig mæt mere , og hvis jeg gør , såå er det et par timer , såå kan jeg spise igen ! hahaa ... 

- jeg personligt har det sådan at der er en god grund til min krop opfører sig sådan .. såå jeg spiser når jeg har lyst og har sat mig i hovedet at sku tabe mig efter fødslen , når jeg bare er mig igen !

Anmeld

11. marts 2012

Monski

Da jeg gravid spiste jeg også HELE TIDEN - og det er nok det i mit liv jeg fortryder aller mest! Jeg tog 23 kilo på og har nu brugt 1,5 år på at tabe mig 17 kilo. Det er sindssygt hårdt!! - jeg har faktisk ingen gode råd, bare tænkt over hvad det er di spiser 

Anmeld

11. marts 2012

Jonatansmor

Emilie2010 skriver:

jeg er 19 uger henne mandag,

Og jeg æder !!! jeg kan spise hele tiden.. og jeg sys bare jeg blir større ..

hvad gør i ? jeg har lovet mig selv at ta mig sammen fra mandag af

Jeg gav los. Gad ikke rigtigt begynde at finde mit kropsfikserede mig frem fra gemmerne, så jeg dulmede samvittigheden ved at holde mig igang, gik mange, lange og raske ture med hunden, spiste sund (som oftest) og når jeg så havde den der craving, så gav jeg efter, men i moderate mængder.

Her var det især mørk chokolade med nødder, jeg købte en rigtig god en fordi der spiste jeg et par stykker og så var det ligesom dét.

Men jeg har på de 9 måneder spist flere pizzaer end mit øvringe liv tilsammen. Tog +25 kg på (plus fordi jeg stoppede med at gå på væøgten 14 dage inden kejsersnit - der var bare ikke rigtigt nogen pointe i det, når nu vægten var så tæt på at dø som den var)

Fordi jeg fik kejsersnit, måtte jeg jo ingenting 3 måneder efter, det overholdte jeg, så derfor gik mit vægttab jo lidt sløvt i starten. Jeg ammede, det hjalp.

Men nu er jeg altså nede i min str 32 tøj igen, vejer 52 kg, har størrer muskler og en helt flad mave igen. Det kan så absolut lade sig gøre, jeg tror på det vigtigste er ikke så meget kosten, som det at holde din krop aktiv til det allersidste. Uanset om du får sveden frem med vægtløft og styrketræning eller lange raske ture

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.