Totalt ynk-os indlæg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

AnneBJ

Godt så! Felix har MØB for 3. gang siden slutningen af januar. Det er nu ikke et spørgsmål (for os) om, om han skal have dræn, men snarere hvornår han kan få dem! Vagtlægen udskrev den "sædvanlige" penicillin til os idag, han tager den med største velbehag, så hvorfor skifte mærke... 

Normalt er han ikke så påvirket af MØB'erne, bortset fra han ikke vil spise. I morges legede han helt som han plejer og jeg fik lov at sove længe. Da han havde sovet til formiddag skulle vi til fødselsdag ved min svigermor. Da vi kom derud syntes jeg godt nok han var en smule varm, men gættede på max 38 og legede og var glad. Han spiste godt og sov en times tid og SÅ var han varm - og klattet! Han sad/lå bare hos mig i en time og kiggede ud i luften selvom der var masser af gæster.. 

Vi snakkede lidt om den kommende uge Jørn og jeg, for jeg skal til eksamen på tirsdag - en eksamen som jeg troede lå torsdag/fredag, men som pludselig blev rykket! Og så væltede det ellers ind fra div. familiemedlemmer med alle mulige "gode" råd og de var HELT SIKRE på det var ørerne eller lungerne, eller halsen - eller måske influenza!? Altså vi kunne jo godt selv se han havde det skidt så selvfølgelig skulle han til læge.. og de blev bare ved.

Jørn ringede og fik tid ved vagtlægen og jeg magtede bare ikke noget. Jeg var lige ved at hyle hele tiden, for hvis der nu ikke var noget, hvordan skulle vi så løse de første par dage i den nye uge med eksamen, sygdom osv. - og sådan er livet jo bare når man har små børn, men den sidste ørelæge som sendte os hjem uden noget, hvor egen læge dagen efter konstaterede MØB sidder vidst bare lidt i mig... 

Vi skulle have spist på Burger King i dag, fordi jeg har nået et delmål på kuren og det var min belønning. Det kan vi selvsagt ikke med syg baby, så nu venter vi på pizza og jeg må hellere få læst lidt til det der rædselsforetagende på tirsdag! Heldigvis er jeg en af de allerførste der skal op = det bliver overstået hurtigere, og så har jeg weekend, fordi der er eksamen til og emd fredag!

Håber I har haft en dejlig weekend indtil nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

2babygirls

AnneBJ skriver:

Godt så! Felix har MØB for 3. gang siden slutningen af januar. Det er nu ikke et spørgsmål (for os) om, om han skal have dræn, men snarere hvornår han kan få dem! Vagtlægen udskrev den "sædvanlige" penicillin til os idag, han tager den med største velbehag, så hvorfor skifte mærke... 

Normalt er han ikke så påvirket af MØB'erne, bortset fra han ikke vil spise. I morges legede han helt som han plejer og jeg fik lov at sove længe. Da han havde sovet til formiddag skulle vi til fødselsdag ved min svigermor. Da vi kom derud syntes jeg godt nok han var en smule varm, men gættede på max 38 og legede og var glad. Han spiste godt og sov en times tid og SÅ var han varm - og klattet! Han sad/lå bare hos mig i en time og kiggede ud i luften selvom der var masser af gæster.. 

Vi snakkede lidt om den kommende uge Jørn og jeg, for jeg skal til eksamen på tirsdag - en eksamen som jeg troede lå torsdag/fredag, men som pludselig blev rykket! Og så væltede det ellers ind fra div. familiemedlemmer med alle mulige "gode" råd og de var HELT SIKRE på det var ørerne eller lungerne, eller halsen - eller måske influenza!? Altså vi kunne jo godt selv se han havde det skidt så selvfølgelig skulle han til læge.. og de blev bare ved.

Jørn ringede og fik tid ved vagtlægen og jeg magtede bare ikke noget. Jeg var lige ved at hyle hele tiden, for hvis der nu ikke var noget, hvordan skulle vi så løse de første par dage i den nye uge med eksamen, sygdom osv. - og sådan er livet jo bare når man har små børn, men den sidste ørelæge som sendte os hjem uden noget, hvor egen læge dagen efter konstaterede MØB sidder vidst bare lidt i mig... 

Vi skulle have spist på Burger King i dag, fordi jeg har nået et delmål på kuren og det var min belønning. Det kan vi selvsagt ikke med syg baby, så nu venter vi på pizza og jeg må hellere få læst lidt til det der rædselsforetagende på tirsdag! Heldigvis er jeg en af de allerførste der skal op = det bliver overstået hurtigere, og så har jeg weekend, fordi der er eksamen til og emd fredag!

Håber I har haft en dejlig weekend indtil nu! 

Når børn er under 1år prikker lægen tit hul på trommehinden så væsken kan komme ud.
Men hvis jeg var jer ville jeg kontakte en ørelæge da de har redskaberne til st måle og se bedre, plus de er bedre uddannet på det område.
Vi har været der 3 gange på en måned og Madeleine er nu indstillet til dræn den 22, haleluja.
OG, en løb kan komme og gå fra den ene dag til den anden, så bare grib knoglen og få ringet.

Anmeld

11. marts 2012

piadas

Øv Anne, stakkels Felix!

Hvor er det synd for ham...hvordan var det nu aftalen med lægen var? Du skal vel have fat i ham, og så laver han en henvisning til ørelægen for at få lagt dræn ind? For du skal vel ikke hen til den dumme ørelæge igen?

Har han fået det bedre, så I ikke skal bekymre jer om pasning osv. i starten af næste uge, når du skal til eksamen?

Og stakkels dig - du blev snydt for Burger King. Det er ellers æ så ring', så jeg kan godt forstå, du er træt af det - den tur må du have tilgode.

Anmeld

11. marts 2012

CA

Eeeej Anne! Stakkels lille Felix og stakkels dig og Jørn!

Hvor er det altså bare træls med de ører! Håber I komme rind til en god ørelæge denne gang! Har Jørn ikke mulighed for at passe/køre til læge/ørelæge de næste par dage?

Hvor er det surt at eksamen er flyttet - og at det ramler sammen med MØB Du skal nok klare den Held og lykke herfra i hvert fald. Vil tænke på dig

Feeeedt at du har nået et delmål! Tillykke til dig! Håber I snart finder en dag med tid til burger

God bedring kram og held og lykke herfra 

Anmeld

12. marts 2012

Sofia

Ihhhh jeg haaaader også bare når alle andre skal gøre sig kloge på vegne af en, som om man ikke er den der kender sit barn bedst. Hmmmpf!

Alfred har haft 2xmøb her efter jul. Og drengen kan så ikke tåle penicilin.. Jisses! så jeg ved hvad du mener.. det er en hård omgang!

Håber du klarer det hele og eksamen går godt!

God bedring til bettemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.