Godt så! Felix har MØB for 3. gang siden slutningen af januar. Det er nu ikke et spørgsmål (for os) om, om han skal have dræn, men snarere hvornår han kan få dem! Vagtlægen udskrev den "sædvanlige" penicillin til os idag, han tager den med største velbehag, så hvorfor skifte mærke...
Normalt er han ikke så påvirket af MØB'erne, bortset fra han ikke vil spise. I morges legede han helt som han plejer og jeg fik lov at sove længe. Da han havde sovet til formiddag skulle vi til fødselsdag ved min svigermor. Da vi kom derud syntes jeg godt nok han var en smule varm, men gættede på max 38 og legede og var glad. Han spiste godt og sov en times tid og SÅ var han varm - og klattet! Han sad/lå bare hos mig i en time og kiggede ud i luften selvom der var masser af gæster..
Vi snakkede lidt om den kommende uge Jørn og jeg, for jeg skal til eksamen på tirsdag - en eksamen som jeg troede lå torsdag/fredag, men som pludselig blev rykket! Og så væltede det ellers ind fra div. familiemedlemmer med alle mulige "gode" råd og de var HELT SIKRE på det var ørerne eller lungerne, eller halsen - eller måske influenza!? Altså vi kunne jo godt selv se han havde det skidt så selvfølgelig skulle han til læge.. og de blev bare ved.
Jørn ringede og fik tid ved vagtlægen og jeg magtede bare ikke noget. Jeg var lige ved at hyle hele tiden, for hvis der nu ikke var noget, hvordan skulle vi så løse de første par dage i den nye uge med eksamen, sygdom osv. - og sådan er livet jo bare når man har små børn, men den sidste ørelæge som sendte os hjem uden noget, hvor egen læge dagen efter konstaterede MØB sidder vidst bare lidt i mig...
Vi skulle have spist på Burger King i dag, fordi jeg har nået et delmål på kuren og det var min belønning. Det kan vi selvsagt ikke med syg baby, så nu venter vi på pizza og jeg må hellere få læst lidt til det der rædselsforetagende på tirsdag! Heldigvis er jeg en af de allerførste der skal op = det bliver overstået hurtigere, og så har jeg weekend, fordi der er eksamen til og emd fredag!
Håber I har haft en dejlig weekend indtil nu! 
Anmeld