Hjælp til printer/scanner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Nettemor

Hej allesammen

Er der nogen af jer der kan svare på hvormin min printer/scanner opfører sig som den gør: Jeg kan fint printe fra den. Men så snart jeg vil scanne noget ind så siger den  : USB not connected

Håber der er nogen der kan hjælpe mig her. Det er nemlig semi vigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Zeus

nettemor skriver:

Hej allesammen

Er der nogen af jer der kan svare på hvormin min printer/scanner opfører sig som den gør: Jeg kan fint printe fra den. Men så snart jeg vil scanne noget ind så siger den  : USB not connected

Håber der er nogen der kan hjælpe mig her. Det er nemlig semi vigtigt

Hmm... Vil GÆTTE på, at der mangler en installering? Vi kunne nemlig heller ikke få scanneren til at virke i lang tid, og en dag søgte jeg på vores printer på deres hjemmeside, og installerede scanner delen på ny, og vupti, så virkede den

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

Hmm... Vil GÆTTE på, at der mangler en installering? Vi kunne nemlig heller ikke få scanneren til at virke i lang tid, og en dag søgte jeg på vores printer på deres hjemmeside, og installerede scanner delen på ny, og vupti, så virkede den

Tak for svar

Jeg fandt ud af det. Det er åbenbart en svaghed i HP's printer/scanner. Jeg skulle gå gennem computeren og gøre det den vej. Så fungerede det..

Anmeld

12. marts 2012

Zeus

nettemor skriver:

Tak for svar

Jeg fandt ud af det. Det er åbenbart en svaghed i HP's printer/scanner. Jeg skulle gå gennem computeren og gøre det den vej. Så fungerede det..

Den teknik altså

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Den teknik altså

Jamen det er ikke altid nemt. Men så er det godt man lige kan finde nogle med god teknisk forstand

Anmeld

12. marts 2012

Zeus

nettemor skriver:

Jamen det er ikke altid nemt. Men så er det godt man lige kan finde nogle med god teknisk forstand

Ja

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Ja

Men tak for din tid alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.