i byen og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

merle2010

jeg er gravid i uge 27 og har ikke været i byen i evigheder, da jeg osse har en lille på næsten 2 år

men nu har nogen fra min gamle seminarie klasse inviteret mig til fest og derefter i byen.. jeg sagde ja og glæder mig rigtig meget..

men jeg har en stor mave og kan altså ikke skjule jeg er gravid... jeg drikker self ikke alkohol, men har bare lyst til at komme lidt ud..

manden tager børn og jeg er helt fri...

er bange for at folk vil kigge skævt til mig men det er vel okay at tage ud og hygge lidt selvom man har baby i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er helt i orden! I min sidste graviditet, var jeg i London med en veninde og vi gik i byen flere gange. Var i uge 26 og havde det mindst lige så sjovt som jeg plejer! Folk ef da ligeglade og så længe du ik drikke ka det vel heller ik komme andre ved at man trænger til at komme ud og danse. Det er jo god motion..... Vh stine

Anmeld

10. marts 2012

merle2010

StineW79 skriver:

Ja det er helt i orden! I min sidste graviditet, var jeg i London med en veninde og vi gik i byen flere gange. Var i uge 26 og havde det mindst lige så sjovt som jeg plejer! Folk ef da ligeglade og så længe du ik drikke ka det vel heller ik komme andre ved at man trænger til at komme ud og danse. Det er jo god motion..... Vh stine

ja sådan tænker jeg osse... man har vel lov til at tage lidt ud og more sig

gider bare ikke høre nedladende kommentarer eller noget så bliver min aften ødelagt...

så længe det ikke er en vild heavykoncert så sker der vel ikke noget

Anmeld

10. marts 2012

kvinde84

Jeg skal ikke sige mig helt fri for at jeg ville kigge lidt, hvis jeg så en gravid kvinde i byen hehe. Men når det så er sagt, så vil jeg også sige, at hvis nogen bød mig på en tur i byen i aften (er selv 29 uger henne), og jeg ikke havde så pokkers mange plukveer, så ville jeg helt sikkert tage med  Og hvis nogen kiggede skævt på mig, så ville jeg bare grine lidt ad det, hul i hvad folk synes, og hvis man ikke drikker, så tror jeg dog heller ikke at folk synes det er forkert  

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

merle2010 skriver:

jeg er gravid i uge 27 og har ikke været i byen i evigheder, da jeg osse har en lille på næsten 2 år

men nu har nogen fra min gamle seminarie klasse inviteret mig til fest og derefter i byen.. jeg sagde ja og glæder mig rigtig meget..

men jeg har en stor mave og kan altså ikke skjule jeg er gravid... jeg drikker self ikke alkohol, men har bare lyst til at komme lidt ud..

er bange for at folk vil kigge skævt til mig men det er vel okay at tage ud og hygge lidt selvom man har baby i maven

jeg så en gang en gravid kvinde i byen med en vandflaske i hånden - fyre den for maks af  på dansegulvet.. jeg synes kun det var pisse fedt at hun gjorde det

Anmeld

10. marts 2012

LR85

merle2010 skriver:

Selvfølgelig skal du da tage i byen. Det lyder da super hyggeligt  

Anmeld

10. marts 2012

merle2010

kvinde84 skriver:

Jeg skal ikke sige mig helt fri for at jeg ville kigge lidt, hvis jeg så en gravid kvinde i byen hehe. Men når det så er sagt, så vil jeg også sige, at hvis nogen bød mig på en tur i byen i aften (er selv 29 uger henne), og jeg ikke havde så pokkers mange plukveer, så ville jeg helt sikkert tage med  Og hvis nogen kiggede skævt på mig, så ville jeg bare grine lidt ad det, hul i hvad folk synes, og hvis man ikke drikker, så tror jeg dog heller ikke at folk synes det er forkert  

ja men man har vel behov for at se andet end hjemmets 4 vægge

men lad os nu se om jeg når helt med i byen eller går død oppe hos min kammerat.. hihi...

men jeg skal da lidt ud..

Anmeld

10. marts 2012

Clisolka

merle2010 skriver:

Ud og mor dig inden det hele går løs igen! 

Så længe man ikke drikker alkohol som gravid, så kan jeg ikke se problemet i det 

Anmeld

10. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
merle2010 skriver:

ja sådan tænker jeg osse... man har vel lov til at tage lidt ud og more sig

gider bare ikke høre nedladende kommentarer eller noget så bliver min aften ødelagt...

så længe det ikke er en vild heavykoncert så sker der vel ikke noget

Nemlig! Afsted, afsted med dig. Det er også dejligt at få lov til at gøre lidt extra ud af sig selv engang i mellen! Vh stine

Anmeld

10. marts 2012

lassemor07

Afsted med dig
Jeg var også i byen nogle gange mens jeg vente Lasse
Jeg tror den sidste gang var omkring i uge 25- 26 stykker kan ikke lige huske det men det vra fordi kroppen ikke kunne holde til det mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.