Joints på facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

TeamRocket

KittyCatta skriver:

Så vil det også forarge dig at der f.eks. ligger billeder af mig på Facebook, hvor jeg har købt en joint selv?  Det skal andre da ikke blande sig i?

Jeg tror ikke det har noget at gøre med at man er "rebelsk" eller andet. De har sikkert hygget sig og længere er den ikke.

Ja det vil det. Jeg kan ikke se grunden til at ligge billeder af noget der er ulovligt ud på nettet?

Jeg kan slet ikke se grunden til at GØRE noget ulovligt faktisk, men jeg har bedre forståelse for at der ikke bliver skiltet med det.  Det går jo udover ens børn hvis man bliver meldt til kommunen f.eks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

FrkZier

TeamRocket skriver:

Jeg synes det er noget mærkeligt noget at ligge billeder ud af. Forstår ikke behovet for at fremstå 'rebelsk' når man er voksen og burde vide bedre. Det er selve beviset der forarger mig - hvorfor vil man dog have det liggende?

ja synes da bestemt også det noget mærkeligt noget at ligge på face, men når du slet ikke ved om personen har røget synes jeg ikke der er nogen grund til at sætte himmel og jord i bevægelse..

Anmeld

10. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TeamRocket skriver:

Hvis i nu så der var postede billeder fra en fest, hos en bekendt som har et lille barn- hvor der så var joints osv med på billederne. Ville i så ikke blive forargede? Eller er det bare mig der er gammeldags og lovrytter. Det er jo ulovligt, det er grund nok for mig til at holde mig langt væk, jeg vil hellere være rollemodel- end reglbryder  

Hvad gør og synes i ?

Hvis der ikke var børn til stede, kan jeg ikke se problemet overhovedet. Det kan dog godt undre mig, at moren har lagt billederne på FB - hvis det er hende, der har gjort det?

Anmeld

10. marts 2012

TeamRocket

FrkZier skriver:

ja synes da bestemt også det noget mærkeligt noget at ligge på face, men når du slet ikke ved om personen har røget synes jeg ikke der er nogen grund til at sætte himmel og jord i bevægelse..

Sætter skam ikke noget i bevægelse. Ville bare hører andres holdning. Og kan nu se det er lidt blandet hvilket forhold folk har til det. Og det var jo netop det der var pointen med mit indlæg.

Anmeld

10. marts 2012

TeamRocket

Mor og meget mere skriver:

Hvis der ikke var børn til stede, kan jeg ikke se problemet overhovedet. Det kan dog godt undre mig, at moren har lagt billederne på FB - hvis det er hende, der har gjort det?

Personen har selv postet det ja.

Anmeld

10. marts 2012

wamse

Jeg er klar over, at joints for nogle virke harmløst, men da det er ulovligt, så synes sgu det er lidt dumt at flashe det på fb

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

TeamRocket skriver:

Sætter skam ikke noget i bevægelse. Ville bare hører andres holdning. Og kan nu se det er lidt blandet hvilket forhold folk har til det. Og det var jo netop det der var pointen med mit indlæg.

det skam også helt fint.. jeg siger jo også bare hvordan mit syn er på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.