Det er crazy...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Anonym trådstarter

Har bare lige brug for at fortælle det her, som har gjort i formiddags.

I går var jeg til fredagsbar på mit studie. Der er der en sød fyr som jeg flirter lidt med, dette indebære også en smule grams og et kys uden tunge. Ikke alverden.

Han tager hjem, vi skriver resten af aftenen frækt sammen, og aftaler han skal komme her til formiddag. Sltså i ædru tilstand.

Da jeg vågnede i morges, var jeg pludselig ikke så modig som aftenen før, og skriver han ikke skal komme. Vi skriver sammen i nogle timer, og det ender med jeg siger han godt må komme alligevel. Jeg er rystende spændt.

Jeg er for 6 måneder siden kommet ud af et langet forhold og har ikke været sammen med nogle siden.

Han er dog god til at beroelige mig, og det ender med vi har det bedste sex

Men hvor er det crazy at have sex med en man overhovedet ikke kender i ædru tilstand.

Tror aldrig jeg har prøvet dette før, men det var dælme lækkert og jeg føler mig helt opløftet

Ville ikke noget med det her, havde bare brug for at fortælle det til nogle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

FrkZier

det også dejlig bekræftende at det ikke bare er et eller andet fuldemandsknald, ik

er da glad på dine vejne hehe

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det også dejlig bekræftende at det ikke bare er et eller andet fuldemandsknald, ik

er da glad på dine vejne hehe

Lige præcis.

Man kan jo godt komme til at synes nogen er fræk eller lækker i byen, og så fatter man det slet ikke dagen efter.

Så det er da meget bekræftende det her...for en kvinde der har født et barn, med alle de "skavanker" det nu indebære i form af strækmærker, løs blæver mave osv.

Anmeld

10. marts 2012

UnderCover37

NYD DET!

Det er en skøn måde at blive bekræftet på, at få udløsning for sine lyster og bare nyde at være sammen med en skøn fyr (og kun en bonus det ikke bare er i en brandert) og hvis det udvilker sig kan det jo ende med at blive endnu bedre sex

Anmeld

10. marts 2012

vitapigen

Mangler en knap der hedder "synes godt om"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.