Matador Mix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Mikkelmusen

Hvor dælen kan man købe dem herhjemme i de store bøtter? Er det virkelig kun i tyskland?

Christina ( der IKKE æder meget slik, men skal bruge det som bestikkelse )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Becks

Mikkelmusen skriver:

Hvor dælen kan man købe dem herhjemme i de store bøtter? Er det virkelig kun i tyskland?

Christina ( der IKKE æder meget slik, men skal bruge det som bestikkelse )

Inden min mor flyttede til USA, havde hun kort til metro hvor hun handlede tit, og der kunne man købe dem, nu ved jeg ikke lige om du bor i nærheden af sådan én, eller om der kun findes de 2, som ligger på Sjælland...

Men ellers har netto og brugsen dem på tilbud en gang imellem...

Knus

Anmeld

30. marts 2009

Tynen

Mener bestemt også at vores alles yndlingsbiks Pilka har dem

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg har LAAAAAANGT til Metro (omkring en 150 km) , ellers var jeg kørt derud. Der ved jeg godt de plejer at ha slik i store bøtter osv.

Jeg skal nemlig bruge den i denne uge...

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Mener bestemt også at vores alles yndlingsbiks Pilka har dem

Jeg har så knap 90 km til Pilka... Vi kan jo ikke alle være lige priviligerede

Det største vi har er vel en kæmpe Føtex 40 km herfra. Eller har vi kun de alm. dagligvarebutikker.

Anmeld

30. marts 2009

Becks

Mikkelmusen skriver:

Jeg har LAAAAAANGT til Metro (omkring en 150 km) , ellers var jeg kørt derud. Der ved jeg godt de plejer at ha slik i store bøtter osv.

Jeg skal nemlig bruge den i denne uge...

Ja okay, det er måske en del vej at køre

Mon ikke Føtex har den?

Anmeld

30. marts 2009

Susan1978

Jeg tror ikke hjørnebixen har den.. (føtex)

Det blir en svær opgave Christina..

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Susan1978 skriver:

Jeg tror ikke hjørnebixen har den.. (føtex)

Det blir en svær opgave Christina..

Aj det mener du ikke? Ved du om der er nogle af de små kiosker der har sådan noget? Jeg kigger jo aldrig på slik

Anmeld

30. marts 2009

Susan1978

Så skal du måske ind i nogle af hobby butikkerne i nykøbing.. ( de der udenlandske) dem findes der vist et par stykker af..

ved der vist ligger en på gaabensevej.. de har kun slik så vidt jeg ved, har ikke selv været der.

der ligger der en nede i den ene ende af gågaden.. nede ved der der arkade hvor østerport bodega ligger. Så ligger der en ved siden af Hyper.. den der streetwear forretning ved kirken og der ligger også en ved siden af malerforretningen og solcentret også ved kirken.

De har tit sådan noget slik man ikke kan få andre steder end på færgen/boardershoppen.. måske du er heldig i sådan en hobbybutik.

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Det må jeg prøve. Vi har også et par stykker i vores del af øerne, dem må jeg prøve først. Gider ikke køre til Nyk hvis jeg kan slippe for det. Men tak for det. Så ved jeg hvor jeg skal kigge hvis alt andet fejler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.