Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For et par år siden var der en acapella gruppe med i X-factor. Jeg var helt vild med deres musik, men glemte dem egentlig lidt igen, og kom først i tanke om dem nu idag.
Er der nogen, der kan huske hvad de hed(der)?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan det være Voca Loca du tænker på eller alien beat club ?
KittyCatta skriver: For et par år siden var der en acapella gruppe med i X-factor. Jeg var helt vild med deres musik, men glemte dem egentlig lidt igen, og kom først i tanke om dem nu idag. Er der nogen, der kan huske hvad de hed(der)?
Vocaloca
Det må være VocaLoca Du er nok én af de første jeg har hørt, som synes godt om deres musik
nannafrederiksen skriver: Det må være VocaLoca Du er nok én af de første jeg har hørt, som synes godt om deres musik
Ej, virkelig? Jeg ELSKER deres musik! Synes det var så synd de røg ud - de skulle have vundet det hele.
Og tusind tak
Rinepigen skriver: Kan det være Voca Loca du tænker på eller alien beat club ?
Det er Voca Loca. Tusind tak
KittyCatta skriver: Ej, virkelig? Jeg ELSKER deres musik! Synes det var så synd de røg ud - de skulle have vundet det hele. Og tusind tak
Det var meget specielt i forhold til så meget andet synes jeg, men jeg kunne nu også godt lide det. Ved dog ikke om det var fordi min fætter var med, eller jeg bare synes det var fedt og anderledes.
Kom lige til at tænke på dig da jeg så det her - der er nemlig rigtig mange som ikke kunne lide dem
http://poplick.dk/nyheder/de-15-vaerste-x-factor-optraedener.aspx?ai=8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128