Laver en kogebog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Julemusen

Halløj, jeg er ved at samle en kogebog med nemme og lækre hverdagsretter for hele familien. Har selv en masse opskrifter fra min familie og svigerfamilie, men ville høre om der er nogen, som ville dele deres opskrifter. 

Jeg har meget sønderjyske og midtjyske retter, så kunne være fedt med nogle andre egnsbestemte retter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Nettemor

Er det en til dig selv bare eller er det en du vil dele ud af Kunne nemlig godt være interesseret

Mht til opskrifter så kommer jeg fra midtjylland så ikke sikkert jeg kan nogle du ikke allerede har

Anmeld

10. marts 2012

Julemusen

Er til min familie  

På solentro.dk kan man selv lave en bog med billeder og alt muligt. Så kan man samle de opskrifter man har lyst til og dem som betyder noget for en og så trykke den som en rigtig bog. 

Jeg er ved at lave en inspirationsbog med inspiration til opskrifter, leg, hygge, kreativiteter og familieaktiviteter inddelt efter de forskellige måneder. 

Fx

i april er der påskemenuer, inspirationer til gækkebreve, dyrkning af krydderurter, ægge-jagt legen mm. 

i juni er der snobrød (er jo sankt hans), madkurv-ideer samt opskrifter. Og lister over sight-seeing i jylland for hele familien. 

Det er meningen at mine børn med tiden selv skal kunne tage den frem og selv lave meget af maden og få ideer til lege, kreative ting mm. ud f4ra hvilken måned vi er i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.