Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg drømmer konstant hver nat, og kan simpelthen huske hele drømmen dagen efter. Idag drømte jeg at jeg mødte backstreet boys, og blev helt forelsket i howie d drømte at jeg havde et forhold med ham, og blev helt underlig da jeg vågnede for tænkte ej det føltes så virkeligt. Om ikke andet dårlig smag i munden da kæresten sagde godmorgen, grin. For et par dage siden drømte jeg at jeg havde født en kat, og ingen kunne lide mit "barn" .. sidder og små griner nu, men synes nu bare at det er møg belastende at jeg føler mine drømne er så virkelige. Har det mon noget med min graviditet at gøre, og oplever i andre at i drømmer meget under graviditeten?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lindi skriver: Jeg drømmer konstant hver nat, og kan simpelthen huske hele drømmen dagen efter. Idag drømte jeg at jeg mødte backstreet boys, og blev helt forelsket i howie d drømte at jeg havde et forhold med ham, og blev helt underlig da jeg vågnede for tænkte ej det føltes så virkeligt. Om ikke andet dårlig smag i munden da kæresten sagde godmorgen, grin. For et par dage siden drømte jeg at jeg havde født en kat, og ingen kunne lide mit "barn" .. sidder og små griner nu, men synes nu bare at det er møg belastende at jeg føler mine drømne er så virkelige. Har det mon noget med min graviditet at gøre, og oplever i andre at i drømmer meget under graviditeten?
Jeg drømmer også helt vildt .. Eller , man drømmer jo 7 drømme hver nat , det bare ikke altid man kan huske dem
Den anden nat drømte jeg min søn døde Natten efter drømte jeg at jeg slog hans Dpmor ihjel ..
morethanperfect skriver: Jeg drømmer også helt vildt .. Eller , man drømmer jo 7 drømme hver nat , det bare ikke altid man kan huske dem Den anden nat drømte jeg min søn døde Natten efter drømte jeg at jeg slog hans Dpmor ihjel ..
ej frygtelige drømme
de kan bare føles helt virkelige.. min søster fortalte mig hun engang havde drømt at hun havde køet sin søn over ved uheld.. hun måtte gå ind og hente ham og ligge ham ind til dem
Jeg drømmer også meget efter jeg er blevet gravid
Jeg har tit drømme om min første scanning som jeg skal til d 22 marts.
Heldigvis har jeg indtil videre kun haft gode drømme om det hele går godt og der er hjerteblink
Har i alle drømmene drøm at det blir en dreng ? hehe
Rinepigen skriver: Jeg drømmer også meget efter jeg er blevet gravid Jeg har tit drømme om min første scanning som jeg skal til d 22 marts. Heldigvis har jeg indtil videre kun haft gode drømme om det hele går godt og der er hjerteblink Har i alle drømmene drøm at det blir en dreng ? hehe
Så bliver det spændende at se om det bliver en dreng
drømme er en måde at reflektere og bearbejde alle de ting der sker i ens liv og hverdag..
det behøver ikke give mening men det sker meget når der sker store forandringer i ens liv som fx en baby..
så jeg mener altså det er meget normalt
Jeg har total underlige drømme når jeg er gravid. Den anden nat drømte jeg at vi havde en søløve og to hold ulve i bur. En af ulvene løb ind i det forkerte bur og blev flået af de andre...behagelig drøm...ej vel. Ellers har jeg drømt at min datter faldt ud af et fly, at hun var væk, og alle mulige andre drømme...så jo kender skam godt til mærkelige graviditetedrømme.
Lindi skriver: Så bliver det spændende at se om det bliver en dreng
Ja hehe helt sikkert
Min kæreste siger en dreng men stort set resten af familien tror det blir en pige så nu må vi se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128